Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Μέσα κοινωνικής δικτύωσης"
Αποτελέσματα 9-28 από 29
-
Η αποδοχή του social media marketing από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι η ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και στην ατέρμονη προσπάθεια τους να ηγηθούν ή να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον κλάδο τους, κάνουν άοκνες προσπάθειες να βρουν το καλύτερο μείγμα ... -
Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά του ηλεκτρονικού καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Η συμπεριφορά των καταναλωτών αποτελεί αντικείμενο μελέτης εδώ και πολλά χρόνια, με σημαντικά οφέλη τόσο για τον ίδιο τον καταναλωτή όσο και για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να εντοπίσουν και να καλύψουν τις ανάγκες ... -
Η επίδραση των κοινωνικών παραγόντων και των προσωπικών χαρακτηριστικών των καταναλωτών ως προς την πρόθεση αγοράς προϊόντων οίνου μέσω ψηφιακών εφαρμογών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στη διερεύνηση των κοινωνικών παραγόντων και των προσωπικών χαρακτηριστικών των καταναλωτών ως προς την πρόθεση αγοράς προϊόντων οίνου μέσω ψηφιακών εφαρμογών. Μετά την υγειονομική κρίση ... -
Η πληροφοριακή παιδεία και η χρήση της ως εργαλείο αντιμετώπισης των ψευδών ειδήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-05)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει τον ρόλο της πληροφοριακής παιδείας και το πώς μπορούν οι χρήστες μέσω των πληροφοριακών δεξιοτήτων που κατέχουν να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο των ψευδών ειδήσεων ... -
Η πολιτιστική επικοινωνιακή πολιτική των θεματικών μουσείων και η συμβολή τους στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας. Μελέτη περίπτωσης: «Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο Μανιταριών»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-12)Τα Θεματικά Μουσεία παρουσιάζουν συλλογές με ένα συγκεκριμένο «θέμα» εξειδικευμένου ενδιαφέροντος. Η παρουσίαση των συλλογών γίνεται με τρόπο πρωτότυπο και ευχάριστο, οι οποίες λειτουργούν για το κοινό σαν πυρήνας ... -
Η τάση των “influencers” στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) στη σύγχρονη εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ευρεία χρήση του Διαδικτύου, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση στην σύγχρονη εποχή αποτελούν κάποιες από τις αιτίες πρόκλησης αλλαγών στον χώρο του εμπορίου και του marketing. Μια ... -
Η χρήση του Digital Marketing και των Social Media ως εργαλεία για την ανάπτυξη των πωλήσεων οινικών προϊόντων. Μελέτη περίπτωσης ελληνικών επιχειρήσεων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Η βιομηχανία κρασιού αξιοποιεί το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό, να αλληλεπιδράσει με τους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις. Οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, ... -
Η χρήση των social media με έμφαση στο ρόλο των influencers στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)Μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, ο μόνος τρόπος διαφήμισης των επιχειρήσεων ήταν: η τηλεόραση, οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο, ωστόσο στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πραγματοποιήθηκε μια επανάσταση στα μέσα ενημέρωσης και ο ... -
Η ψηφιακή εκστρατεία ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας στα social media στα πλαίσια προστασίας της δημόσιας υγείας και της αποτροπής της διασποράς του κορωναϊού Sars-CoV-2 (COVID – 19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)Η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας μέσω των κοινωνικών δικτύων ( social media platforms), για την εμπέδωση των μέτρων προστασίας ... -
Η ψηφιακή εποχή του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2021-06)Τις τελευταίες δεκαετίες η τεχνολογία βιώνει εκθετική ανάπτυξη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μετατροπή διαφόρων κλάδων, όπως και τον τουρισμό. Ειδικότερα, στο πλαίσιο της μετάβασης στην ψηφιοποίηση, ο τουρισμός έχει πλέον ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή πραγματική ζωή;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-03)Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας, είναι η δημιουργία ενός διαφημιστικού κοινωνικού μηνύματος σχετικά με την εξάρτηση των σύγχρονων ανθρώπων από το διαδίκτυο, βασισμένο στην τεχνική του Stop Motion. Το Stop motion animation ... -
Μουσεία και κοινωνικά δίκτυα: επικοινωνιακές πολιτικές μουσείων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-24)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές διάχυσης της πληροφορίας και προώθησης, τις οποίες ακολουθούν τα ξένα και ελληνικά μουσεία στα κοινωνικά δίκτυα, σε σχέση με τις διεθνείς πρακτικές και ... -
Ο ρόλος της Επικοινωνίας σην Εθελοντική Αιμοδοσία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η εθελοντική αιμοδοσία έχει σχέση με τη προσφορά και με τη μετάγγιση αίματος ως διαδικασία που συντηρεί και σώζει τη ζωή. Πάνω από εκατό εκατομμύρια μονάδες αίματος μεταγγίζονται ετησίως σε όλο τον κόσμο. Μετά την πρόσφατη ... -
Ο ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-06)Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, το digital marketing έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως ευρύτερη εμβέλεια, οικονομική αποδοτικότητα, στοχευμένο μάρκετινγκ, ... -
Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-23)H έκρηξη της ψηφιακής τεχνολογίας και της διαδεδομένης χρήσης υπολογιστών και smartphones, οδήγησαν τις επιχειρήσεις να πειραματιστούν σε νέες τακτικές μάρκετινγκ με σκοπό την επίτευξη των στόχων τους. Η παρούσα διπλωματική ... -
Ο ρόλος των social media και του μηνύματος έκτακτης ανάγκης 112, στην αντίληψη κινδύνου, στις εκκενώσεις οικισμών του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας, λόγω των πυρκαγιών του 2021
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-30)Εισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια η επικοινωνία κινδύνου σε περιπτώσεις καταστροφών και κρίσεων πραγματοποιείται, με τη χρήση των social media από ομάδες πολιτών και την αποστολή μηνυμάτων έκτακτης ανάγκης στα κινητά τηλέφωνα. ... -
Προβλήματα από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε εφήβους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-14)Εισαγωγή: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν πλατφόρμες όπου οι έφηβοι μπορούν να επικοινωνούν, να ενημερώνονται, να διασκεδάζουν και να αναπτύσσουν σχέσεις. Σκοπός: Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει ... -
Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας, εφαρμογής και προωθητικών μέσων για το Confiance Tennis Club
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-23)Το τένις είναι ένα απο τα πιο γνωστά αθλήματα στον κόσμο που τελευταία αναπτύσσετε όλο και περισσότερο στην Ελλάδα λόγο του Στέφανου Τσιτσιπά και της Μαρίας Σάκκαρης. Είναι ένα άθλημα το οποίο μπορείς να διασκεδάσεις με ... -
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην υπηρεσία προώθησης της ψηφιακής παρουσίας των σύγχρονων ελληνικών μουσείων στην εποχή του COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-29)Η παγκόσμια κανονικότητα τροποποιείται συνεχώς με σταθερή πορεία. Ωστόσο τα έτη 2020 και 2021 σημαδεύονται από την παγκόσμια πανδημία, που ακούει στο όνομα COVID- 19. Στο πλαίσιο αυτό, νέοι περιορισμοί και αναγκαίες λύσεις ... -
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ...