Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Προώθηση"
Αποτελέσματα 1-16 από 16
-
Ανάπτυξη στρατηγικής και εφαρμογών προώθησης του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)Παρά την εξάπλωση και την ολοένα και αυξανόμενη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως ένα δυνατό εργαλείο προώθησης τόσο υπηρεσιών όσο και προϊόντων, σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της καθημερινότητας, τα ... -
Αξιοποίηση αναλυτικών στοιχείων κοινωνικών δικτύων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων & ανάπτυξη της διάδρασης μεταξύ χρηστών και περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)Ερευνητικό Υπόβαθρο: Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα από τα βασικότερα εργαλεία διάδοσης της ψηφιακής μεταβολής που πραγματοποιούν οι οργανισμοί σε διεθνές επίπεδο. Επιπλέον, αποτελούν όχημα προώθησης των υπηρεσιών/προϊόντων ... -
Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, συσκευασίας και εφαρμογών για το ελαιόλαδο «Ζάρρα»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-25)Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ασχολήθηκα με την δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και μέσων προώθησης για το ελαιόλαδο “Ζάρρα” . Πρόκειται για μια οικογενειακή παραγωγή, όχι και πολύ μεγάλη συγκριτικά με μεγάλες παραγωγές ... -
Διαδικτυακές εφαρμογές και ηλεκτρονικό εμπόριο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Η διπλωματική εργασία αναφέρεται, στις διαδικτυακές εφαρμογές και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αρχικά εξηγεί την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου και το χωρίζει σε έξι βασικά χαρακτηριστικά, ενώ στην συνέχεια αναφέρεται στις ... -
Επανασχεδιασμός συσκευασίας, εταιρικής ταυτότητας και προωθητικού υλικού, εταιρίας παραγωγής προϊόντων αβοκάντο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-15)Θέλησα να ασχοληθώ με μια υπάρχουσα εταιρία, με πραγματικούς πελάτες, αγορές, παραγωγικό σύστημα, σύστημα διανομής και εξαγωγές. Επέλεξα την ΑVOEL, μια ελληνική καινοτόμα και δυναμική εταιρία από την Κρήτη, με όραμα για ... -
Εργαλεία διαδικτυακού μαρκετινγκ και τουριστικοί προορισμοί
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2023-06-22)In this study the main topic is the internet and the business models that exist which can help in developing tourism destinations. Firstly there is the meaning of the internet and some historical references, and after that ... -
Εταιρική ταυτότητα και οπτική επικοινωνία για διαιτολόγο- διατροφολόγο. Σχεδιασμός ψηφιακής εφαρμογής για smart phone.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-04) -
Εταιρική ταυτότητα του καταφύγιου Πίνοβο και προωθητικές ενέργειες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-22)Η πτυχιακή αυτή εργασία αναφέρεται στην εξ ολοκλήρου δημιουργία ενός μη κερδοσκοπικού καταφύγιου άγριας ζωής ονόματι Πίνοβο. Καταγράφεται η ιδεά πίσω από τον οργανισμό και η σχεδιαστική πορεία της οπτικής του ταυτότητας, ... -
Εταιρική ταυτότητα – Σχεδιασμός προϊόντος και συσκευασίας για άρωμα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-04)Εταιρική Ταυτότητα – Σχεδιασμός Προϊόντος και Συσκευασίας για Άρωμα «ONEL». Η σειρά αρωμάτων ONEL προέρχεται από την Ισπανία (είναι ισπανικό άρωμα δηλαδή) από τον οίκο «Ciclo de Parfum» που σημαίνει «κύκλος των αρωμάτων». ... -
Μουσεία και κοινωνικά δίκτυα: επικοινωνιακές πολιτικές μουσείων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-24)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές διάχυσης της πληροφορίας και προώθησης, τις οποίες ακολουθούν τα ξένα και ελληνικά μουσεία στα κοινωνικά δίκτυα, σε σχέση με τις διεθνείς πρακτικές και ... -
Οι απόψεις των επιστημόνων της πληροφόρησης για την εφαρμογή μεθόδων μάρκετινγκ για την ανάπτυξη και προώθηση των υπηρεσιών των βιβλιοθηκών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)Στο σημερινό ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον των βιβλιοθηκών, η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών που να ανταποκρίνονται στις ολοένα μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των χρηστών είναι καθοριστικής σημασίας για την βιωσιμότητα των ... -
Προώθηση-διαφημιστικές καμπάνιες τουριστικών προορισμών και διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-10-17)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια καταγραφής και μελέτης θεωρητικών εννοιών που εντάσσονται στο ευρύ φάσμα της επιστήμης του marketingόπως για παράδειγμα η επικοινωνία, η προώθηση, τα σύγχρονα μέσα διαφήμισης ... -
Σχεδιασμός Επωνυμίας και Οπτικής Ταυτότητας του Δήμου Ραφήνας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-07)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει τον επανασχεδιασμό της τουριστικής ταυτότητας της πόλης της Ραφήνας, με τίτλο “RAFINA. The big small city”. Βασικότερος στόχος μέσα από την εργασία αυτή και τις εφαρμογές της, είναι ... -
Σχεδιασμός επωνυμίας της εταιρείας Hookah Me
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-20)Η πτυχιακή επικεντρώνεται στα σαλόνια ναργιλέ και στις στρατηγικές μάρκετινγκ που προσελκύουν πελάτες. Αρχικά, αναφέρεται μια σύντομη ιστορία του brand design. Αργότερα, αναλύεται η προέλευση του καπνίσματος ναργιλέ στην ... -
Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Προώθηση ενός Book Cafe στην Λίμνη Τάκα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την εταιρική ταυτότητα και την προώθηση ενός καφέ-βιβλιοθήκη όπου βρίσκεται στην λίμνη Τάκα και είναι οικολογικό. Ξεκινάει με την έρευνα για την τοποθεσία του, για τον ορισμό και ... -
Σχεδιασμός ψηφιακής εφαρμογής με όνομα “Together” και μέσων προώθησής της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-10)Η παρακάτω διπλωματική εργασία αφορά τον σχεδιασμό μίας ψηφιακής εφαρμογής για κινητές συσκευές με το όνομα “Together” καθώς και την παρουσίαση των μέσων προώθησης, στον υλικό και στον ψηφιακό κόσμο. Το κύριο μέλημα του ...