• 2D Ψηφιακό παιχνίδι με δυνατότητα προσαρμογής του επιπέδου δυσκολίας 

      Κότι, Αντώνης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-11)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός 2D ψηφιακού παιχνιδιού που θα ενσωματώνει προσαρμοστικότητα στους χρήστες με χρήση ευφυών τεχνικών. Τα εν λόγω παιχνίδι θα υλοποιήθηκε για ...
    • Adolescent cyberbullying symptoms and proper response through an educational game in Unity 

      Κουτσουλάφτη, Ελενη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςUniversité de Limoges, 2023-07-17)
      This thesis focuses on the development of an educational game aimed at raising awareness and providing valuable insights into the phenomenon of cyberbullying among adolescents aged 10 to 14 years old. Cyberbullying has ...
    • Aνάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών 

      Χαλκιάς, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)
      Στην πτυχιακή εργασία κατασκευάστηκε ένα παιχνίδι σοβαρού σκοπού (serious game), δηλαδή ένα παιχνίδι που ο σχεδιασμός του έχει σαν σκοπό να διαχειριστεί ένα πρόβλημα και να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο πάνω σε αυτό μέσω ενός ...
    • Design and implementation of a remote collaboration application with the use of smart glasses 

      Φιλιόπουλος, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-10)
      This thesis examines the technology of Augmented Reality (AR) and, more specifically, its role in enhancing remote collaboration through the design and implementation of an application using smart glasses. Initially, an ...
    • "Drenzil" - 3D RPG Game - Gameplay Demo 

      Καρακύκλας, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)
      Δημιουργία παρουσίασης τρισδιάστατου παιχνιδιού, μέσω του οποίου θα γίνει πειραματισμός με τις λειτουργίες 3D προγραμμάτων. Έτσι θα γίνει εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του προγράμματος, για να προωθηθεί στο κοινό ένα ...
    • ISLAND RUNNER: Σχεδιασμός και Ανάπτυξη ενός 3D Βιντεοπαιχνιδιού με Θέμα το Άθλημα του Παρκούρ 

      Κίννας, Παναγιώτης; Βούλγαρη, Ευτυχία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-01)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη διαδικασία ανάπτυξης ενός 3D βιντεοπαιχνιδιού με κύρια θεματική το άθλημα του παρκούρ, μέσα στο περιβάλλον της Unity. Τα στάδια παραγωγής που αναλύονται βασίζονται πάνω στην εικαστική ...
    • "Lewisia": A 2.5D Decision Based Game 

      Θεολόγη, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03)
      Το "Lewisia" είναι ένα 2.5D platform παιχνίδι, που πραγματεύεται την αναγέννηση περιβαλλοντικά κατεστραμμένων περιοχών από την ανθρώπινη δραστηριότητα. Πρωταγωνιστής είναι ένα μικρό πλασματάκι του δάσους, το οποίο καλείται ...
    • Primordial Eden 

      Πετράκη, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)
      Ένα παιχνίδι φαντασίας με θέμα την παλαιοντολογία. Βρισκόμαστε 3,5 δισεκατομμύρια χρόνια στο παρελθόν. Δύο εξωγήινα πλάσματα βρίσκουν τους εαυτούς τους στην νεαρή Γη, μετέπειτα της σύγκρουσης με τον πλανήτη Θεία. Ο Eugene ...
    • Visual scripting tools for machine learning development 

      Κύρκος, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςUniversité de Limoges, 2023-09-28)
      In computer science and not only, many and various software exist to design and implement different system using purely visual methods. These methods can greatly vary depending on the task to be solved and the field that ...
    • Ανάπτυξη RPG παιχνιδιού με Unity2D σε C# 

      Καώνης Τουτουντζής, Ερμής (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-09)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία περιγράφει την ανάπτυξη ενός δισδιάστατου (2D) RPG (Role Playing Game) παιχνιδιού, χρησιμοποιώντας την μηχανή Unity και τη γλώσσα προγραμματισμού C#. Το παιχνίδι ενσωματώνει μια σειρά από ...
    • Ανάπτυξη παιχνιδιού στρατηγικής με εκπαιδευτικό σκοπό 

      Βεκίλογλου, Αλέξανδρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-18)
      Η πληροφορική έχει πλέον εισχωρήσει σε κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Πράγματι πλέον στη συντριπτική πλειονότητα των ενεργειών που εκτελούν οι άνθρωποι, η πληροφορική διαδραματίζει κάποιο ρόλο, είτε μικρό είτε ...
    • Δημιουργία εικονικού και ψηφιακού μουσείου 

      Λαγουρός, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-18)
      H παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Δημιουργία Εικονικού και Ψηφιακού Μουσείου» επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός εικονικού μουσείου δεινοσαύρων με τη χρήση της τεχνολογίας Unity. Το εικονικό μουσείο συνδυάζει στοιχεία ...
    • Διαδραστική οπτικοποίηση αλγορίθμων γράφων σε περιβάλλον παιχνιδιού 

      Πανάγος, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-11)
      Οι γράφοι αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο μοντελοποίησης προβλημάτων. Έχει αναπτυχθεί ένας ιδιαίτερος τομέας της πληροφορικής για τη μελέτη τους. Το γεγονός αυτό αποτελεί το κίνητρο για την ανάπτυξη σχετικών προγραμμάτων ...
    • Ενίσχυση της μάθησης μέσω επαυξημένης πραγματικότητας με χρήση κινητής εφαρμογής 

      Πρώιος, Παντελεήμων (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10)
      Στη σύγχρονη εποχή η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία, προσφέροντας μας πληθώρα νέων δυνατοτήτων. Μια από αυτές είναι η επαυξημένη πραγματικότητα. Η τεχνολογία αυτή μας δίνει την δυνατότητα να εμπλουτίσουμε τις σύγχρονες ...
    • Ευφυή εικονικά περιβάλλοντα στην εκπαίδευση 

      Στρουσόπουλος, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τα Ευφυή Εικονικά Περιβάλλοντα στην Εκπαίδευση με αναφορά τόσο στην ηλεκτρονική μάθηση, όσο και στους εικονικούς κόσμους. Με γνώμονα αυτά, δημιουργήθηκε μία εφαρμογή με σκοπό την ...
    • Ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια προσβάσιμα σε μαθητές με αναπηρίες 

      Σαπαλίδου, Αθανασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
      Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια, φαίνεται πως όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την αξία και τα πολλαπλά οφέλη από την ένταξη των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαιδευτική ...
    • Κατασκευή ψηφιακού 3D παιχνιδιού γρίφων 

      Σπανός, Στέφανος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-10)
      Η διπλωματική εργασία έχει σκοπό την κατασκευή ψηφιακού 3D παιχνιδιού γρίφων, μετά από τη διενέργεια έρευνας και μελέτης γύρω από την έννοια του entertainment computing, που καθιστά τα ψηφιακά παιχνίδια πιο ενδιαφέροντα, ...
    • Όταν το διάβασμα γίνεται… παιχνίδι! Οι επιδράσεις των βιβλίων επαυξημένης πραγματικότητας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. 

      Φωτοπούλου, Κονδυλία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
      Η Επαυξημένη Πραγματικότητα δεν άφησε ανεπηρέαστη την Εκπαίδευση, η οποία αναγνώρισε πως η τεχνολογική αυτή καινοτομία, υπόσχεται εναλλακτικούς δρόμους για την κατάκτηση της γνώσης, μετατρέποντας τη μάθηση σε ...
    • Παιγνιώδης εφαρμογές για την ευαισθητοποίηση του κοινού για την κλιματική αλλαγή 

      Τερζανίδης, Στέφανος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-09)
      Την αρχική διατύπωση πως η κλιματική αλλαγή αποτελεί πρόβλημα πολλών χρόνων διαδέχεται το γεγονός πως με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας και πιο συγκεκριμένα του “Serious Gaming” μπορεί να βρεθεί μία λύση. Αρχικά είναι ...
    • Παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας για άτομα με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) 

      Σέργης, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
      Η ανάγκη για αποτελεσματικές μεθοδολογίες ενίσχυσης της γνωστικής εκπαίδευσης έχει αποκτήσει αυξημένη βαρύτητα, ιδιαίτερα για τα άτομα με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ). Ενόψει αυτής της ...