Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "c46595b7-9d6e-4ad7-ba0f-781a2ca6ac5b"
Αποτελέσματα 15-34 από 50
-
Ένα εργαλείο συστάσεων μαζικών ανοιχτών διαδικτυακών μαθημάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-10)Στην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται μελέτη που αφορά στα συστήματα συστάσεων. Για τον σκοπό αυτό, δημιουργήθηκε ένα εργαλείο όπου προτείνει στους χρήστες προσωποποιημένα ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα που ... -
Ένα πλαίσιο αναφοράς για τη διάγνωση λαθών, παρανοήσεων και μεταφοράς γνώσης στην εκμάθηση Αγγλικών ως δεύτερη γλώσσα με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-09)Η εκμάθηση ξένων γλωσσών θεωρείται πολύ σημαντική για την επιτυχημένη πορεία κάθε ανθρώπου. Ιδιαίτερα η αγγλική γιατί ομιλείται από ένα μεγάλο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού, αποτελεί την πρώτη επιλογή ξένης γλώσσας για ... -
Εξατομικευμένη εύρεση γευμάτων με μηχανική μάθηση και επεξεργασία φυσικής γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10)Η διπλωματική εργασία αυτή πραγματεύεται την κατασκευή μιας Fullstack διαδικτυακής εφαρμογής που στοχεύει στην παροχή ενός εξατομικευμένου ευρετή γευμάτων, αξιοποιώντας την δύναμη της μηχανικής μάθησης. Στο πλαίσιο της ... -
Εξατομικευμένη εφαρμογή για προτάσεις δραστηριοτήτων σε επισκέπτες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Εξατομικευμένη εφαρμογή για προτάσεις δραστηριοτήτων σε επισκέπτες στην Ελλάδα» ασχολείται με την δημιουργία μιας εφαρμογής η οποία θα είναι εύκολη στην χρήση και θα παρέχει ... -
Ερμηνεύσιμα μοντέλα βαθιάς μάθησης για την αναγνώριση εικόνας: συγκριτική μελέτη τεχνικών επεξηγήσιμης τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την εξερεύνηση τεχνικών επεξηγήσιμης τεχνητής νοημοσύνης για μοντέλα βαθιάς μάθησης που χρησιμοποιούνται στην αναγνώριση εικόνων. Πιο συγκεκριμένα, θα συγκριθούν και θα αξιολογηθούν ... -
Ευφυές ψηφιακό παιχνίδι ψυχαγωγικού σκοπού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η πτυχιακή εργασία, έχει στόχο την διερεύνηση των τεχνικών πτυχών των ευφυών ψηφιακών παιγνιδιών και την εξέλιξή τους. Σκοπό της είναι η υλοποίηση ενός ψυχαγωγικού και εκπαιδευτικού παιχνιδιού. Το επίκεντρο της προσοχής ... -
Εφαρμογή αλγορίθμου για την προσαρμογή δυσκολίας στο παιχνίδι «Βρες τις διαφορές» με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός αλγορίθμου Τεχνητής Νοημοσύνης για το κλασσικό παιχνίδι «Βρες τις Διαφορές». Χρησιμοποιείται ο αλγόριθμος Δέντρο Απόφασης ή Decision Tree Classifier όπου ... -
Εφαρμογή αξιολόγησης γνώσεων σε κινητές συσκευές με την χρήση της θεωρίας της ανθρώπινης ευλογοφανούς αιτιολόγησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-25)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός παιχνιδιού κουίζ με εκπαιδευτικό χαρακτήρα για την πλατφόρμα Android. Κύριο στοιχείο της εργασίας είναι η χρήση της ανθρωποφανούς αιτιολόγησης, δηλαδή την ... -
Εφαρμογή για κινητές συσκευές για την εκπαίδευση θεμάτων πληροφορικής στη Γ’ Λυκείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)Η νέα γενιά εφήβων μαθητών, τα τελευταία χρόνια, δείχνει πως χρησιμοποιεί τους υπολογιστές, τα κινητά και το διαδίκτυο με ταχύτατους ρυθμούς. Οι νέες τεχνολογίες καθώς και η εκπαιδευτική πληροφορική έχουν επηρεάσει ... -
Εφαρμογή για την αναγνώριση αντικειμένων σε κινητές συσκευές με χρήση μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και την μεγάλη εξάπλωση των κινητών συσκευών ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού έχει έρθει σε επαφή με πλήθος νέων τεχνολογιών, οι οποίες παλαιότερα ήταν διαθέσιμες μόνο μέσω τη χρήσης ... -
Εφαρμογή διαχείρισης δεδομένων από αισθητήρες και λήψη αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)This thesis deals with the construction of a full-stack Smart Home application that manages data and makes decisions, based on the existing rules system, with the ultimate goal of controlling various home appliances through ... -
Εφαρμογή διεπαφής έξυπνων συσκευών με σύστημα υποστήριξης χρηστών & αναφοράς σφαλμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10)Η χρήση συστημάτων αναφοράς σφαλμάτων κρίνεται απαραίτητη σε μια εποχή που μεγάλες και πολύπλοκες υποδομές αντιμετωπίζουν ολοένα και μεγαλύτερες προκλήσεις στην διαχείρηση και οργάνωσή τους. Τέτοιου είδους συστήματα ... -
Εφαρμογή πρότασης πλάνου δραστηριοτήτων με βάση το προφίλ του χρήστη για τουρίστες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλύει και υλοποιεί ένα σύστημα προτάσεων με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των τουριστών στην Ελλάδα. Εστιάζοντας στη δημιουργία εξατομικευμένων προφίλ για κάθε χρήστη, το σύστημα προτάσεων ... -
Η αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09-15)Η Επαυξημένη Πραγματικότητα αποτελεί μια αναδυόμενη τεχνολογία που προσφέρει καινοτόμες δυνατότητες στην Εκπαίδευση. Παρά το γεγονός πως έχουν πραγματοποιηθεί πολλές έρευνες στον τομέα της Επαυξημένης πραγματικότητας, δεν ... -
Ηλεκτρονική πλατφόρμα διδασκαλίας μαθημάτων με χαρακτηριστικά εξατομίκευσης και ανάλυσης λαθών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία, παρουσιάζει την υλοποίηση μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας μάθησης με τίτλο “Learning Platform” η οποία έχει στόχο να αξιοποιήσει τις υπάρχουσες νέες τεχνολογίες, έτσι ώστε να προσφέρει ... -
Κατασκευή ψηφιακού 3D παιχνιδιού γρίφων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-10)Η διπλωματική εργασία έχει σκοπό την κατασκευή ψηφιακού 3D παιχνιδιού γρίφων, μετά από τη διενέργεια έρευνας και μελέτης γύρω από την έννοια του entertainment computing, που καθιστά τα ψηφιακά παιχνίδια πιο ενδιαφέροντα, ... -
Παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας για άτομα με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η ανάγκη για αποτελεσματικές μεθοδολογίες ενίσχυσης της γνωστικής εκπαίδευσης έχει αποκτήσει αυξημένη βαρύτητα, ιδιαίτερα για τα άτομα με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ). Ενόψει αυτής της ... -
Παιχνίδι πλατφόρμας 2D για περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση του τρόπου με τον οποίο ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των νέων. Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια υπάρχουν στο ... -
Πλατφόρμα για την δημιουργία μαζικών ανοιχτών διαδικτυακών μαθημάτων με ενσωματωμένο αλγόριθμο σύστασης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την υλοποίηση ενός συστήματος μαζικών ανοιχτών διαδικτυακών μαθημάτων (MOOC). Τις ελάχιστες λειτουργίες τα οποία θα πρέπει να εκπληρώνουν για να είναι λειτουργικά. Το θεωρητικό ... -
Πλοήγηση σε εσωτερικούς χώρους με χρήση δυνατοτήτων επαυξημένης πραγματικότητας σε έξυπνες συσκευές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-20)Η πλοήγηση σε μοντέρνα συμπλέγματα κτιρίων είναι συχνά δύσκολη και περίπλοκη. Με την χρήση εφαρμογών πλοήγησης σε εξωτερικούς χώρους να είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, αλλά ανεπαρκείς σε εσωτερικούς χώρους, η παρούσα ...