Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Marketing"
Αποτελέσματα 1-19 από 19
-
Digital Marketing και Ευφυής Συσκευασία: Το παρόν και το μέλλον, η σύνδεση τους και η γνώμη των Ελλήνων καταναλωτών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-21)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να ερευνήσει και να αναλύσει τις σύγχρονες τάσεις και την εξέλιξη του digital marketing, προβάλλοντας τα νέα δεδομένα που απασχολούν την επιστημονική κοινότητα σήμερα καθώς και ... -
Lovermak - Social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-23)Στη σύγχρονη εποχή, η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει δημιουργήσει μια ψηφιακή πολιτεία των social media στα οποία έχουν πρόσβαση πάνω 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Λόγω της ολοένα και αυξανόμενης δημοτικότητας τους και ... -
Αξιοποίηση αναλυτικών στοιχείων κοινωνικών δικτύων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων & ανάπτυξη της διάδρασης μεταξύ χρηστών και περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)Ερευνητικό Υπόβαθρο: Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα από τα βασικότερα εργαλεία διάδοσης της ψηφιακής μεταβολής που πραγματοποιούν οι οργανισμοί σε διεθνές επίπεδο. Επιπλέον, αποτελούν όχημα προώθησης των υπηρεσιών/προϊόντων ... -
Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και επικοινωνιακής καμπάνιας μιας οικογενειακής επιχείρησης που ασχολείται με την καλλιέργεια αλλά και την λιανική και χονδρική πώληση, κηπευτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02)Σήμερα, ένα καλό και ποιοτικό προϊόν δεν αρκεί απο μόνο του για να κατακτήσει την κορυφή. Υπάρχεί τεράστια ποικιλία εναλλακτικών επιλογών και σαφώς η εικόνα και η επικοινωνία της επιχείρησης και του προϊόντος τείνουν να ... -
Διαχείριση αλλαγής στον τουριστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Ο Τουρισμός αποτελεί βασικό στοιχείο της οικονομικής δραστηριότητας στη χώρα μας καθώς η Ελλάδα είναι ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός και πόλος έλξης , χάρη στον πλούσιο πολιτισμό, την ιστορία της και τη μεγάλη ... -
Διαχείριση αλλαγής στον τουριστικό κλάδο – Μελέτη περίπτωσης αλλαγής Lions Apartments ΑΜΕΑ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-09)Η ανάγκη επιβίωσης της επιχείρησης, σε ένα δύσκολο εξωτερικό περιβάλλον με οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές αστάθειες και διεθνή ανταγωνισμό οδηγεί στην ανάγκη διεύρυνσης του πελατολογίου σε ένα νέο κομμάτι της ευρύτερης ... -
Έξυπνη Εφαρμογή Ιχνηλάτησης Επαφών του Ιού Covid-19 «mycov» και Στρατηγικές Marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-14)Στις αρχές του 2020 ο πλανήτης βρέθηκε αντιμέτωπος με μια καινούργια απειλή, τον ιό SARS-Cov-2, γνωστό στην Ελλάδα ως κορωνοϊό. Αρχικά, εμφανίστηκε σε μια επαρχία της Κίνας, όμως αρκετά γρήγορα εξαπλώθηκε στις υπόλοιπες ... -
Η σήμανση (ετικέτα) του οίνου ως εργαλείο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-01)Το Marketing έχει την ικανότητα να δημιουργεί ισχυρές κερδοφόρες σχέσεις μεταξύ εταιρειών ή οργανισμών και καταναλωτών. Διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της αγοράς, στην οικονομία και στις αποφάσεις εταιρειών ... -
Η τάση των “influencers” στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) στη σύγχρονη εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ευρεία χρήση του Διαδικτύου, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση στην σύγχρονη εποχή αποτελούν κάποιες από τις αιτίες πρόκλησης αλλαγών στον χώρο του εμπορίου και του marketing. Μια ... -
Ηθικό μάρκετινγκ, επιχειρησιακές συγκρούσεις και προτάσεις βελτίωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-12)Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τον τομέα του ηθικού marketing, εστιάζοντας στις λειτουργικές συγκρούσεις και προτείνοντας βελτιώσεις. Το πρώτο μέρος παρουσιάζει μια θεωρητική ανάλυση, ενώ το δεύτερο μέρος βασίζεται σε έρευνα ... -
Μελέτη και ανάλυση της αγοράς καινοτόμων προϊόντων για την διαχείριση του σωματικού βάρους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-02)Η παρούσα εργασία διερευνά τον τρόπο προώθησης των καινοτόμων προϊόντων για τη διαχείριση του σωματικού βάρους, αντιμετωπίζοντας την παχυσαρκία ως ένα σύγχρονο κοινωνικό πρόβλημα το οποίο επιδεινώθηκε στη διάρκεια της ... -
Νέες Τάσεις στο Τουριστικό Επιχειρείν: Μελέτη Περίπτωσης Οινοτουριστικών Επιχειρήσεων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2021-02) -
Ο ρόλος της συσκευασίας ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης του προϊόντος. Εταιρικά μηνύματα και σχεδιαστικές προδιαγραφές.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-04)Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο ρόλος της συσκευασίας ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης του προϊόντος και οι σχεδιαστικές προδιαγραφές εταιρικής ταυτότητας και συσκευασίας καλλυντικού προϊόντος. ... -
Ο ρόλος των chatbots και η αποδοχή τους από τους Έλληνες καταναλωτές στο σύγχρονο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-16)Η έρευνα αυτή, μελετά τη σύνδεση του σύγχρονου ψηφιακού μάρκετινγκ με τη τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, η εργασία παρουσιάζει τους τρόπους αλληλεπίδρασης των καταναλωτών με τις εφαρμογές της Τεχνητής ... -
Παράγοντες και κριτήρια που επηρεάζουν την γονεϊκή απόφαση στην επιλογή παιδικού σταθμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-20)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών - των γονέων και των παιδιών – και τον καθορισμό των γονικών κριτηρίων με βάση των οποίων γίνεται η επιλογή του παιδικού σταθμού. Μέσω ποσοτικής ... -
Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και συσκευασίας επιτραπέζιας ελιάς με σκοπό την προώθηση της στην ελληνική αγορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-30)Η εργασία αυτή μελετά την συσκευασία της ελιάς και εξετάζει την διαδικασία που περνά ένα προϊόν από την παραγωγή του μέχρι και την κατανάλωση αυτού. Η μελέτη χωρίζεται σε δυο βασικά μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό.Το ... -
Τμηματοποίηση πελατών με χρήση της ανάλυσης RFM σε εταιρεία βελτίωσης σπιτιού & ιδιοκατασκευής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-29)Οι πελάτες είναι η πηγή ζωτικότητας της κάθε επιχείρησης. Όμως κάθε πελάτης έχει διαφορετική αξία για την επιχείρηση. Τα τμήματα μάρκετινγκ στην προσπάθεια τους να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών τους, ... -
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ... -
Χρήση των social media στην Ελληνική Λιμενική Βιομηχανία, επιπτώσεις στην προώθηση και τις δημόσιες σχέσεις των λιμένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-11-14)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία που θα παρουσιαστεί από μεριάς μου για το μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, θα μου δοθεί η δυνατότητα να συνδυάσω τις γνώσεις μου στο marketing μέσα από τον προπτυχιακό τίτλο σπουδών μου σε σχέση ...