Ο ρόλος των chatbots και η αποδοχή τους από τους Έλληνες καταναλωτές στο σύγχρονο μάρκετινγκ
The role of chatbots and their acceptance by Greek consumers in modern marketing
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Υδραίου, Ανδριανή
Ημερομηνία
2024-09-16Επιβλέπων
Κάβουρα, ΑνδρονίκηΛέξεις-κλειδιά
Τεχνητή νοημοσύνη ; Μάρκετινγκ ; TAM ; Technology acceptance model ; Εικονικός συνομιλητής ; Αποδοχή τεχνολογίας ; Chatbot ; Έλληνες καταναλωτές ; Artificial intelligence ; Marketing ; Virtual assistant ; Greek consumersΠερίληψη
Η έρευνα αυτή, μελετά τη σύνδεση του σύγχρονου ψηφιακού μάρκετινγκ με τη τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, η εργασία παρουσιάζει τους τρόπους αλληλεπίδρασης των καταναλωτών με τις εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης και τα πλεονεκτήματα των εφαρμογών αυτών, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους πελάτες. Τα chatbots είναι ένα σύγχρονο εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης, που έχει υιοθετηθεί σε μεγάλη κλίμακα από τις σύγχρονες ελληνικές επιχειρήσεις . Μέσω ερωτηματολογίων, μελετήθηκε η γενικότερη στάση και αποδοχή των ελλήνων καταναλωτών στα chatbots, χρησιμοποιώντας ως βασική θεωρία το Μοντέλο Αποδοχής Τεχνολογίας (Technology Acceptance Model - TAM).
Περίληψη
This research studies the connection between modern digital marketing and artificial intelligence (AI) technology. Specifically, the study presents the ways consumers interact with AI applications and the advantages of these applications for both businesses and customers. Chatbots are a contemporary AI tool that has been widely adopted by Greek businesses. Through questionnaires, the general attitude and acceptance of Greek consumers towards chatbots were studied, using the Technology Acceptance Model (TAM) as the primary theoretical framework.