Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "STEM"
Αποτελέσματα 1-11 από 11
-
Development of a low-cost robotic platform based on the exploitation of action research findings for STEM education and educational robotics
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-30)STEM-based education faces several challenges when implementing it in practice since it requires the existence of an organized environment, the necessary logistical infrastructure (robotics - STEM educational platforms, ... -
Ανάλυση του σχεδιασμού διεπιστημονικών project εκπαιδευτικής ρομποτικής και τέχνης: διαπιστώσεις από τις προσεγγίσεις των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-04-10)Η παρακάτω ερευνητική εργασία διεξήχθη ως διπλωματική εργασία στο πλαίσιο του Διιδρυματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη» των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων ΕΚΠΑ, ΠΑΔΑ ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού ρομπότ ζωγραφικής για την εκπαίδευση STEM
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-15)Η εκπαιδευτική ρομποτική αποτελεί με την πάροδο του χρόνου ένα ολοένα και πιο εδραιωμένο σύστημα εκπαίδευσης. Στην αγορά υπάρχουν διάφορα είδη ρομπότ εκπαιδευτικού σκοπού, τα οποία ακολουθούν τη μέθοδο STEM (Science, ... -
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού για την εκπαιδευτική ρομποτική και την εκπαίδευση STEM
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Στην αγορά υπάρχει πληθώρα εκπαιδευτικού λογισμικού (εφαρμογές, προγράμματα, site, κλπ.) μ’ ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές δραστηριότητες που αξιοποιούνται στην εκπαίδευση όλων βαθμίδων (προσχολική, α’ θμια, β’θμια, γ’θμια) ... -
Δημιουργία αυθεντικών περιβαλλόντων μάθησης και αξιολόγησης μέσω δραστηριοτήτων STEM στην Α'θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-01)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί μέσω συνεντεύξεων η ύπαρξη αυθεντικών περιβαλλόντων μάθησης και αξιολόγησης μέσω δραστηριοτήτων STEM στην Α'θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση, ο τρόπος που δημιουργήθηκαν, ενώ ... -
Εξέλιξη και βελτίωση ρομποτικού συστήματος για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)Η διπλωματική εργασία επιδιώκει τη βελτίωση ενός υφιστάμενου εκπαιδευτικού ρομποτικού οχήματος με την αναβάθμιση των δυνατοτήτων του με γνώμονα την καταλληλόλητα χρήσης από μικρά παιδιά και την επίτευξη προσιτού κόστους ... -
Μελέτη περίπτωσης εκπαιδευτικής ρομποτικής στην ειδική αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-13)Εισαγωγή: Η ρομποτική αποτελεί έναν κλάδο ο οποίος περικλείει στοιχεία πολλών διαφορετικών επιστημονικών πεδίων, μεταξύ των οποίων η μηχανολογία και η υπολογιστική επιστήμη, με σκοπό τη διευκόλυνση των διαδικασιών της ... -
Σύγχρονες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της Ρομποτικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-11)Στις μέρες μας η Ρομποτική αποτελεί τεχνολογία αιχμής ως μια διεπιστημονική περιοχή στενά εξαρτημένη και αλληλένδετη με την Πληροφορική, τις Επικοινωνίες, την Ηλεκτρονική, την Τεχνητή Νοημοσύνη και άλλα. Αυτή η νέα παγκόσμια ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικού αποθετηρίου για τεχνολογίες STEM
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-11)Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός αποθετηρίου Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων που διευκολύνει την εκμάθηση της επιστήμης των υπολογιστών χωρίς να απαιτείται η χρήση ... -
Τρισδιάστατη υλοποίηση εικονικού ρομπότ τύπου Karel με μεταβολή των δυνατοτήτων του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τη χρήση εκπαιδευτικών ρομπότ για τη διδασκαλία του προγραμματισμού, εστιάζοντας στο εικονικό ρομπότ Karel. Το Karel, που αναπτύχθηκε το 1981 από τον Richard E. Pattis, αποτελεί ένα ... -
Χρήση της κινητής μάθησης ως μέσο για την ενίσχυση της διερευνητικής μάθησης σε αντικείμενα φυσικών επιστημών και STEM
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-06-30)Η Κινητή Μάθηση (Mobile Learning) είναι μια μορφή ηλεκτρονικής μάθησης που χρησιμοποιεί φορητές συσκευές και βασίζεται στην ιδέα ότι η μάθηση μπορεί να γίνει οποτεδήποτε, οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε συσκευή, γεγονός που ...