Search
Now showing items 1-7 of 7
Διαχείριση των συγκρούσεων από τους διευθυντές/τριες στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης & καλές πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)
Τη σημερινή εποχή οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται όχι μόνο να διευθετήσουν ζητήματα διοικητικά, οργανωσιακά, αλλά και να καταφέρουν να προλάβουν τη ραγδαία τεχνολογική και επιστημονική ...
Ενδυνάμωση και παρώθηση ανθρώπινου δυναμικού εκπαιδευτικής μονάδας εν μέσω πανδημίας - ο ρόλος του ηγέτη στη διαχείριση της κρίσης και στη διατήρηση του οράματος του οργανισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-04)
Η πανδημία Covid-19, ξέσπασε στη χώρα μας τον Μάρτιο του 2020, όπου και έγινε ολικό lockdown. Οι συνθήκες ήταν για όλους πρωτόγνωρες, καθώς ανάμεσα σε όλους τους περιορισμούς, οι σχολικές μονάδες σταμάτησαν τη δια ζώσης ...
Το περιβάλλον Miscosoft 365 στη διοίκηση της εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης σχολικής μονάδας Β΄θμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-13)
Η ιδέα της παρούσας διπλωματικής εργασίας ενισχύθηκε ιδιαίτερα με την ισχύουσα κατάσταση που επικρατεί την τελευταία διετία με την πανδημία COVID-19. Σαν εκπαιδευτικοί, αλλά και σαν φοιτητές, βιώσαμε τη σημαντικότητα της ...
Η εσωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ως ένα εργαλείο ενδυνάμωσης της αυτονομίας της. Διερεύνηση απόψεων διευθυντών / ντριών Α/θμιας Εκπαίδευσης Β' Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-25)
Η σχολική αυτονομία και η εσωτερική αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας αποτελούν επίμαχα ζητήματα στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, καθώς και σε άλλες χώρες. Με την ψήφιση του Ν.4189/21, οι Σχολικές Μονάδες κλήθηκαν ...
Ο φόρτος εργασίας (καθήκοντα και αρμοδιότητες) του διευθυντή-ηγέτη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε σχέση με το ισχύον θεσμικό και σχολικό πλαίσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-14)
Μέσω συστηματικής καταγραφής επιχειρήθηκε να διαμορφωθεί μία αναλυτική εικόνα σχετικά με τις υποχρεώσεις, τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες των διευθυντών στα δημοτικά σχολεία στην Ελλάδα σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό ...
Ο ρόλος της προϊσταμένης του νηπιαγωγείου στην εισαγωγή και διαχείριση καινοτόμων δράσεων και αλλαγών στην εκπαιδευτική μονάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-12)
Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα απαιτούν ένα σχολείο ανοιχτό, ευέλικτο, συνεχώς εξελισσόμενο, καινοτόμο, το οποίο προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα που ορίζει η ψηφιακή εποχή και ψηφιακή κοινωνία. Καθοριστικό ρόλο στην υποστήριξη ...
Η προβληματοκεντρική μάθηση στο δημοτικό σχολείο σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες διαδικτύου στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από την οπτική του διευθυντή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)
Η παρούσα πτυχιακή έχει τίτλο “Η προβληματοκεντρική μάθηση στο δημοτικό σχολείο σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες διαδικτύου στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από την οπτική του διευθυντή”. Αρχικά, έγινε αναλυτική ...