Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 79-98 από 188
-
Η Εκπαίδευση 4.0 μέσω μηχανικής μάθησης σαν εργαλείο στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-12)Μιλάμε συνεχώς για την Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση (IR 4.0). Έχουμε εισέλθει στον "έξυπνο ψηφιακό αιώνα", όπως τον περιέγραψε ο Frederic Martel, το 2018, και πρόκειται για την "ψηφιακή εποχή". Μια πλήρους κλίμακας ... -
Η εκπαίδευση και ανάπτυξη των στελεχών της Πολεμικής Αεροπορία (Π.Α.): Μελέτη περίπτωσης των Σχολών της Π.Α.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02)Η χώρα μας, η Ελλάδα, βρίσκεται σε ένα από τα πιο καίρια γεωστρατηγικά σημεία του πλανήτη μας. Συγκεκριμένα είναι το σημείο που ενώνει τρεις ηπείρους: την Ευρώπη, την Ασία και την Αφρική. Αυτό συνεπάγεται ότι κατά την ... -
Η ελληνική επιχειρηματικότητα και καινοτομία στην Ελλάδα στις τεχνολογικές startups. Η περίπτωση της Upstream
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-12-20)H περίπτωση της Upstream διερευνά τη σχέση μεταξύ επιχειρηματικότητας και καινοτομίας στο πλαίσιο των ελληνικών τεχνολογικών νεοφυών επιχειρήσεων, δίνοντας έμφαση στην περίπτωση της Upstream. Συζητά τους ρόλους που έχουν ... -
Η εμπειρία των καταναλωτών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής που προσφέρουν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-22)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ποσοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα μεταξύ 1ης Απριλίου έως 15ης Μαΐου του 2023 με σκοπό να κατανοηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοχή της ηλεκτρονικής ... -
Η επανεκβιομηχάνιση της Ευρώπης και οι ευκαιρίες για την Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης: Εγκατάσταση επιχείρησης παροχής υπηρεσιών κατασκευής ηλεκτρονικών (EMS-Electronics Manufacturing Services)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-07)Η εργασία ασχολείται με την ηλεκτρονική κατασκευαστική βιομηχανία, κυρίως στον Ευρωπαϊκό και Ελληνικό χώρο. Η Ευρωπαϊκή ηλεκτρονική βιομηχανία, ακολουθώντας την υπόλοιπη κατασκευαστική βιομηχανία, από την δεκαετία του 1980, ... -
Η επίδραση της Covid 19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05)Μέσα από την παρούσα εργασία αναδεικνύεται η σημαντικότητα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στις επιχειρήσεις του κλάδου τροφίμων έπειτα από το ξέσπασμα της πανδημίας. Ειδικότερα, τα ερευνητικά ερωτήματα της μελέτης ... -
Η επίδραση της πανδημίας Covid-19 στον ψηφιακό μετασχηματισμό του τραπεζικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί το πόσο έχει επηρεάσει η πανδημία του Covid-19 την χώρα μας, σε σχέση με τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον Τραπεζικό Κλάδο. Μελετώντας λοιπόν τις βιβλιογραφίες παρατηρούμε ... -
Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης και της ψηφιοποίησης στην στρατηγική διαχείρισης και λήψης αποφάσεων στον τομέα της τραπεζικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-18)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο επιδρά η τεχνητή νοημοσύνη και η ψηφιοποίηση, όχι μόνον πάνω στην στρατηγική διαχείριση, αλλά και πάνω στην διαδικασία λήψεως αποφάσεων, ... -
Η επίδραση της χώρας προέλευσης στην αξιολόγηση του προϊόντος και στην πρόθεση αγοράς: Η περίπτωση των επαγγελματιών σομελιέ στη Γερμανία, για τους ελληνικούς οίνους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04-06)Η επιτυχία κάθε επιχειρηματικού εγχειρήματος εξαρτάται από την ανταπόκριση της αγοράς στην προσφερόμενη υπηρεσία ή προϊόν. Στον κλάδο του κρασιού, η επιτυχής προσέγγιση του τελικού καταναλωτή, δεν εξαρτάται απόλυτα από τον ... -
Η επίδραση της ψηφιακής επιχειρηματικότητας στην ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-20)Η χρήση του ψηφιακού μετασχηματισμού και των σύγχρονων τεχνολογιών έχει καταστεί σημαντικό μέσο για την κατοχή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στους οργανισμούς. Η χρήση της τεχνολογίας έχει σημαντικό αντίκτυπο στη βελτίωση ... -
Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-20)Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία των διαφημιστών προκειμένου να επηρεάσουν μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ώστε να επιλέξουν το διαφημιζόμενο αγαθό/ υπηρεσία. Τι συμβαίνει όμως ... -
Η επίδραση του μείγματος μάρκετινγκ και της εμπειρίας της μάρκας στην καθαρή θέση μάρκας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)Η πρόσφατη κρίση του κορονοϊού επηρέασε σημαντικά τόσο την παγκόσμια οικονομία όσο και τη συμπεριφορά καταναλωτή. Η αβεβαιότητα κι ο φόβος εντάθηκαν με αποτέλεσμα να αλλάξουν ριζικά οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών ... -
Η επίδραση του πολιτιστικού πλαισίου στην προσαρμογή vs τυποποίησης του μείγματος μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον. Μελέτη πολυεθνικών εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA» της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ... -
Η επίδραση του πολυαισθητηριακού μάρκετινγκ στην πρόθεση αγοράς των πελατών: μελέτη για την βιομηχανία προϊόντων τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-13)Στην παρούσα διπλωματική ερευνάται η επίδραση του πολυαισθητηριακού μάρκετινγκ στην πρόθεση αγοράς των πελατών και πιο συγκεκριμένα στην βιομηχανία προϊόντων τροφίμων. Μέσα σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, οι ... -
Η επίδραση του φύλου στην ηγεσία και στην παρακίνηση: Διαφορές και ομοιότητες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-23)Σκοπός της Διπλωματική Εργασίας αποτέλεσε η διερεύνηση και η αποτύπωση της επίδρασης του φύλου στην ηγεσία και στην παρακίνηση. Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση των εννοιών της ... -
Η επίδραση του ψυχολογικού κεφαλαίου στην εργασιακή ικανοποίηση, την παρακίνηση και την απόδοση των εργαζομένων. Η περίπτωση του ελληνικού ιδιωτικού τομέα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-09)Το ψυχολογικό κεφάλαιο (PsyCap) είναι ένα σύνολο από θετικά συναισθήματα, στάσεις και ψυχικές καταστάσεις των ατόμων απέναντι στον εργασιακό χώρο. Συνίσταται από τέσσερα στοιχεία, την ελπίδα (hope), την αυτοαποτελεσματικότητα ... -
Η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών των καταναλωτών στην εικόνα της μάρκας και την πρόθεση αγοράς στα ηλεκτρονικά προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05)Το διαδίκτυο και οι τεχνολογίες πληροφοριών έχουν προσφέρει νέες ευκαιρίες στους καταναλωτές να μοιράζονται με άλλα άτομα, ηλεκτρονικές αξιολογήσεις μιας σειράς προϊόντων/ υπηρεσιών. Στο τρέχον, ψηφιοποιημένο περιβάλλον, ... -
Η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-16)Η παρακάτω διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην αναφορά, την καταγραφή και την ανάλυση των εφαρμογών του ψηφιακού μάρκετινγκ, και συγκεκριμένα των πρακτικών μέσω των οποίων αυτό υλοποιείται ή των ειδών αυτού. Επιπλέον, ... -
Η επιρροή των online reviews στην διαδικασία επιλογής τουριστικού καταλύματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-26)Μια από τις διαχρονικά πιο σταθερές τάσεις των καταναλωτών είναι η προσπάθεια αποφυγής της αβεβαιότητας που προηγείται μιας αγοραστικής απόφασης. Ειδικότερα όταν η αγοραστική απόφαση αφορά προϊόντα ή υπηρεσίες υψηλής ... -
Η επιχειρηματική ηθική στην εποχή του μέτα-ανθρώπου. Προκλήσεις και ευκαιρίες στην τέταρτη βιομηχανική επανάσταση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11)Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση που επιταχύνθηκε από την πανδημία Covid-19 διαμορφώνει ένα νέο περιβάλλον ανάπτυξης και λειτουργίας του meta-ανθρώπου∙ ενός ανθρώπου που θα χαρακτηρίζεται από την αυξημένη αλληλεπίδρασή του ...