Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 101-120 από 157
-
Μέθοδοι και διαδικασίες αξιολόγησης/εκτίμησης απόδοσης εργαζομένων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: Η περίπτωση της εταιρείας Cosmos Sport
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-19)Η παρακάτω διπλωματική εργασία πραγματεύεται, σε θεωρητικό και ερευνητικό επίπεδο, τα συστήματα αξιολόγησης ανθρωπίνου δυναμικού εταιρειών και οργανισμών. Παράλληλα, γίνεται αναφορά στην περίπτωση της εταιρείας Cosmos ... -
Μέτρηση ικανοποίησης στους εργαζομένους πρώτης γραμμής των μέσων μαζικής μεταφοράς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-21)Η συγκεκριμένη έρευνα θα εστιάσει στη πολιτική ικανοποίησης του εργαζομένου, που πρέπει να ακολουθήσει ένας οργανισμός. Συγκεκριμένα στα κίνητρα που πρέπει να δίνονται στον εργαζόμενο, υλικά και συναισθηματικά. Στο πρώτο ... -
Μελέτη Αττικού λιμενικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06)Στην παρούσα μελέτη, ο σκοπός μας είναι η εξέταση του ρόλου των λιμανιών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως. Διεξήχθη βιβλιογραφική ανασκόπηση και μελέτη περίπτωσης του Αττικού Λιμενικού Συστήματος, με επίκεντρο την ... -
Μελέτη επίδρασης της covid-19 στην ελληνική οικονομία και στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-25)Η επίδραση της νέας υγειονομικής κρίσης, που εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξέλιξη, θα μελετηθεί με έμφαση στην ελληνική οικονομία και ελληνική επιχειρηματικότητα. Σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον είναι δύσκολο να ... -
Μελέτη και αξιολόγηση ηλεκτρονικών καταστημάτων βιολογικών προϊόντων με βάση την εμπειρία των χρηστών και την προσβασιμότητά τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-08)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό τη μελέτη και αξιολόγηση ιστότοπων πώλησης βιολογικών προϊόντων, τόσο από ειδικούς της πληροφορικής (SEO) με εξειδικευμένα εργαλεία ελέγχου, όσο και από στοχευμένες ομάδες καταναλωτών βιολογικών ... -
Μελέτη περίπτωσης Παπαστράτος IQOS
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-17)Ολοένα και περισσότερες έρευνες καταδεικνύουν τις επιβλαβείς επιπτώσεις του καπνίσματος. Ως εκ τούτου η καπνοβιομηχανία και πληθώρα εταιρειών που ανήκουν σε αυτή κάνουν προσπάθειες ανακάλυψης εναλλακτικών λύσεων μέσω ... -
Μελέτη της ελληνικής αγοράς του φαρμάκου και εξέταση της στρατηγικής και της οικονομικής κατάστασης μιας ελληνικής φαρμακευτικής εταιρίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εξετάζει την ελληνική αγορά του φαρμάκου και πως αυτή επηρεάστηκε τα τελευταία χρόνια από την υγειονομική κρίση αλλά και προηγουμένως από την οικονομική κρίση. Αναλύεται η αγορά του ... -
Μελέτη της συμπεριφοράς πελατών αεροπορικών εταιριών με τη χρήση διαδικτυακών αξιολογήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-16)Το θέμα της ποιότητας των αεροπορικών υπηρεσιών και της μέτρησης της ικανοποίησης του πελάτη-ταξιδιώτη απασχολεί συνεχώς τα τελευταία χρόνια τόσο την επιστημονική κοινότητα, όσο και τις εταιρείες του κλάδου. Η παρούσα ... -
Μελέτη του αγγλικού πρωταθλήματος σε σύγκριση με το ελληνικό πρωτάθλημα σε επιχειρηματικό επίπεδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη και η σύγκριση του Ελληνικού με του Αγγλικού ποδοσφαίρου σύμφωνα με τις απόψεις πολιτών, σε τομείς οργάνωσης, στρατηγικής, οικονομικής δυνατότητας, “marketing”, υλικών, άυλων και ... -
Νευρομάρκετινγκ: Ηθική διάσταση και πρακτικές του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Το Μάρκετινγκ όπως το γνωρίζουμε πλέον έχει αλλάξει αρκετά. Η έρευνα Μάρκετινγκ δεν περιορίζεται μόνο σε μια έρευνα που διεξάγετε από κάποιο γραφείο μέσω Internet ή στο πεδίο, ώστε να διερευνήσει την αγοραστική απόφαση ή ... -
Νομοθετικό πλαίσιο-δράσεις του Υπουργείου Οικονομικών για την μείωση του ιδιωτικού χρέους στην Ελλάδα την τελευταία 5ετία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-05)Στην συγκεκριμένη εργασία έγινε μια προσπάθεια προσέγγισης: • του ελληνικού ιδιωτικού χρέους • των σημαντικότερων δράσεων για την μείωση αυτού από το αρμόδιο υπουργείο κατά την τελευταία πενταετία συμπεριλαμβάνοντας και ... -
Ο αντίκτυπος των βιώσιμων πρακτικών μάρκετινγκ στην αφοσίωση των καταναλωτών στην επωνυμία. Μελέτη περίπτωσης L'Oréal Hellas
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-24)Στην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνώνται οι πρακτικές του βιώσιμου μάρκετινγκ και τον αντίκτυπο αυτού στην αφοσίωση των καταναλωτών στην επωνυμία της εταιρείας και συγκεκριμένα γίνεται η μελέτη περίπτωσης της πολυεθνικής ... -
Ο μετασχηματισμός του τραπεζικού marketing στην ψηφιακή εποχή. Απόψεις πελατών της Τράπεζας Πειραιώς για το ψηφιακό κατάστημα ebranch
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-16)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί το τραπεζικό μάρκετινγκ και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των τραπεζών. Το τραπεζικό μάρκετινγκ όπως και κάθε άλλη πτυχή του μάρκετινγκ, σε οποιοδήποτε πλαίσιο, αναφέρεται στην ... -
Ο ρόλος της ακολουθούμενης στρατηγικής μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης εταιρειών φαρμάκων και καλλυντικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-07)Στη μελέτη αυτή, ερευνήθηκε ο ρόλος που διαδραματίζει η ακολουθούμενη στρατηγική μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης της εταιρείας. Οι προγενέστερες μελέτες είχαν διερευνήσει τους μεμονωμένους ... -
Ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στην υιοθέτηση, την καθιέρωση και την ανάπτυξη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-23)H παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της συμβολής της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των ερευνητών στο ... -
Ο ρόλος της διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού κατά την περίοδο της πανδημίας - Covid 19, η αποδοτικότητα των εργαζομένων στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, η νέα μορφή εργασίας - τηλεργασία και οι επιπτώσεις της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Η ευρεία υιοθέτηση της τηλεργασίας ως αποτέλεσμα των εξελίξεων στην τεχνολογία και της πανδημίας COVID-19 έχει εγείρει ερωτήματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα σε απομακρυσμένες θέσεις ... -
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Αξιοπιστία και αφοσίωση του καταναλωτή στην αγορά κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-20)Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια σαφής μετατόπιση από το μάρκετινγκ συναλλαγών στο μάρκετινγκ σχέσεων, καθιστώντας ιδιαίτερα σημαντική την διερεύνηση του τρόπου ανάπτυξης και διατήρησης μακροχρόνιων σχέσεων μεταξύ ... -
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Μια εμπειρική μελέτη στην αγορά των κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-26)Τις τελευταίες δεκαετίες και ειδικότερα στη σύγχρονη εποχή που διανύουμε, ο ρόλος της εμπλοκής του πελάτη με τη μάρκα αποδεικνύεται ολοένα και πιο σημαντικός. Η μάρκα διακρίνεται από διαφορετικές διαστάσεις οι οποίες ... -
Ο ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-06)Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, το digital marketing έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως ευρύτερη εμβέλεια, οικονομική αποδοτικότητα, στοχευμένο μάρκετινγκ, ... -
Ο ρόλος του διαχειριστή λειτουργιών (operations manager) στην αξιοποίηση των ανθρώπινων πόρων και του ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-07)Η παρούσα εργασία μελετά και διερευνά το ρόλο του Διαχειριστή Λειτουργιών (Operations Manager) στην αξιοποίηση των ανθρωπίνων πόρων και του ανθρωπίνου δυναμικού. Μέσα από την ανάλυση των θεμελιωδών όρων της Διαχείρισης ...