Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA): Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 21-40 από 194
-
Εργασιακή ικανοποίηση των εργαζομένων σε δίκτυα καταστημάτων take away πώλησης καφέ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Η εργασία πραγματεύεται το θέμα της εργασιακής ικανοποίησης των εργαζομένων σε δίκτυα καταστημάτων take away πώλησης καφέ. Η αλήθεια είναι ότι ο καφές είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα ροφήματα παγκοσμίως και αποτελεί ένα ... -
Η ανάπτυξη/άνθιση των ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω του διαδικτύου. Οι μέθοδοι πραγματοποίησης τους και οι παράγοντες που επηρεάζουν την εμπιστοσύνη αυτών από τους χρήστες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας επικεντρώνεται στη διερμηνεία του όρου "ηλεκτρονικές πληρωμές" με τη χρήση των πιο πρόσφατων τεχνολογιών αλλά και τους παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στο να τις ... -
Ο ρόλος του ηγέτη στη ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-06)Η ηγεσία αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την επιτυχία ενός οργανισμού στον απαιτητικό κόσμο των επιχειρήσεων. Η σύγχρονη ηγεσία διαμορφώνεται από πολλούς ορισμούς και θεωρίες, με τελευταίες έρευνες να την αντιλαμβάνονται ... -
Εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ των πρωτότυπων σκευασμάτων VS των γενοσήμων στο φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Ένα γενόσημο φάρμακο είναι πανομοιότυπο με ένα φάρμακο με εμπορικό σήμα όμως συχνά εμφανίζουν διαφοροποιήσεις αναφορικά με τα περιφερειακά τους χαρακτηριστικά τα οποία όμως δεν επηρεάζουν τη βιοδιαθεσιμότητα τους. ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός δημοσίου και ιδιωτικού τομέα της Ελλάδας και η επιρροή της πανδημίας Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-26)Αυτό το δοκίμιο διερευνά το θέμα του ψηφιακού μετασχηματισμού στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα της Ελλάδας, με ιδιαίτερη έμφαση στον αντίκτυπο της πανδημίας Covid-19. Η ψηφιακή επανάσταση έχει αναδιαμορφώσει γρήγορα διάφορες ... -
Πως προκύπτει η αλλαγή της επικοινωνιακής στρατηγικής μια εταιρείας μέσω της εταιρικής αφήγησης. Μελέτη περίπτωση καπνοβιομηχανίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-26)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την έρευνα για τον τρόπο με τον οποίο προκύπτει η αλλαγή της στρατηγικής μιας εταιρίας μέσα από την εταιρική αφήγηση. Στην εργασία, ερευνώνται όλα τα απαραίτητα δομικά στοιχεία που πρέπει ... -
Η επίδραση του πολυαισθητηριακού μάρκετινγκ στην πρόθεση αγοράς των πελατών: μελέτη για την βιομηχανία προϊόντων τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-13)Στην παρούσα διπλωματική ερευνάται η επίδραση του πολυαισθητηριακού μάρκετινγκ στην πρόθεση αγοράς των πελατών και πιο συγκεκριμένα στην βιομηχανία προϊόντων τροφίμων. Μέσα σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, οι ... -
Ο αντίκτυπος του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά προϊόντων: Μια ολοκληρωμένη ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Η έλευση και η ταχεία ανάπτυξη του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επιφέρει σημαντική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας και αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές. Αυτή η αλλαγή τροφοδοτήθηκε ... -
Social media commerce: Παράγοντες που επηρεάζουν τη τελική απόφαση αγοράς σε ένα περιβάλλον μέσων κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05)H εργασία αυτή εξετάζει τον ρόλο των social media στον επηρεασμό της συμπεριφοράς των καταναλωτών και των αποφάσεων αγοράς. Διερευνά τους διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν τη πρόθεση αγοράς σε περιβάλλον social medιa, ... -
Ταύτιση αξιών, καταναλωτή και brand, σε θέματα κοινωνικής ή περιβαλλοντικής βιωσιμότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-30)Σκοπός της έρευνας είναι να μελετηθεί αν το καταναλωτικό κοινό ταυτίζεται με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές αξίες που πρεσβεύουν οι εταιρείες που εφαρμόζουν το «βιώσιμο/ αειφόρο» πλάνο μάρκετινγκ, και αν αυτές οι δράσεις ... -
Αναλύοντας τη σχέση μεταξύ της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της οικονομικής απόδοσης σε εταιρείες σε διαφορετικούς κλάδους και περιοχές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-10)Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος της Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) που υλοποιεί το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και ειδικότερα στο πλαίσιο εκπόνησης διπλωματικής εργασίας. Το κεντρικό ... -
Η αντιλαμβανόμενη ποιότητα υπηρεσιών της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-28)Αντικείμενο μελέτης της παρούσας ερευνητικής μεταπτυχιακής εργασίας αποτελεί η αντιλαμβανόμενη ποιότητα υπηρεσιών της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος. Το θεωρητικό μέρος της εργασίας βασίζεται σε δευτερογενή στοιχεία που ... -
Στρατηγική employer branding: Προσέλκυση και διατήρηση των κατάλληλων εργαζόμενων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-31)Στο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό τοπίο, η προσέλκυση και η διατήρηση κατάλληλου και υψηλής ποιότητας εργατικού δυναμικού είναι μια κρίσιμη πρόκληση για την κάθε επιχείρηση. Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται ... -
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας: η επίδραση της στη βελτίωση της ποιότητας της εξυπηρέτησης, της ικανοποίησης και της προσήλωσης τους στην μάρκα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-11)Οι επιχειρήσεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν τη δυνατότητα να εντάξουν και να εφαρμόζουν διάφορα συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης προκειμένου να βελτιστοποιήσουν διάφορους τομείς όπως οι προμήθειες, τα logistics, ... -
Η αντίληψη των φοιτητών ΜΒΑ του Πανεπιστήμιου Δυτικής Αττικής αναφορικά με την έννοια της εταιρικής διακυβέρνησης, αλλά και της επίδρασης αυτής στην οικονομική ζωή της επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-06)Οι κανόνες και οι αρχές της Εταιρικής Διακυβέρνησης διαδραματίζουν έναν σπουδαίο ρόλο στην διασφάλιση ενός επιτυχούς συστήματος εσωτερικού ελέγχου, καθώς συμβάλλουν αποτελεσματικά στην πιστή συμμόρφωση των εταιρειών με ... -
Η εφαρμογή ενός συστήματος κοστολόγησης ανά δραστηριότητα σε ένα περιβάλλον φαρμακευτικής έρευνας και η επικουρική συνδρομή του στην διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Το στάδιο της έρευνας και ανάπτυξης νέων προϊόντων στον τομέα της φαρμακοβιομηχανίας αντιμετωπίζει υψηλό βαθμό ρίσκου και απαιτεί σημαντικές επενδύσεις εταιρικών πόρων. Για αυτόν τον λόγο, οι αποφάσεις που λαμβάνονται σε ... -
Το ανθρώπινο δυναμικό στις τουριστικές επιχειρήσεις, διοίκηση και επίδραση της τεχνολογίας σε αυτό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-22)Η συγκεκριμένη εργασία αποτελείται από πέντε βασικά κεφάλαια, τα οποία αναλύονται παρακάτω. Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας, αφορά το ανθρώπινο δυναμικό και την ιστορική εξέλιξη της διαχείρισης των ανθρώπινων πόρων. ... -
Χρήση human resources analytics σε εταιρίες τεχνολογίας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11-11)Τα HR Analytics είναι ένα πολλά υποσχόμενο πεδίο για τη Διαχείριση του Ανθρώπινου Δυναμικού καθώς βελτιώνει την αποτελεσματικότητα των αποφάσεων ενσωματώνοντας στη λήψη τους τη χρήση δεδομένων και στατιστικών αναλύσεων. Η ... -
Διαχείριση και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού: Σύγχρονες τάσεις, καινοτόμες πρακτικές και χρήσιμα εργαλεία στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-20)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει βασικές έννοιες, αναδυόμενες τάσεις, καινοτόμες πρακτικές και χρήσιμα εργαλεία που έχουν πεδίο εφαρμογής στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού (Human Resources), με έμφαση στη ... -
Ο αντίκτυπος των βιώσιμων πρακτικών μάρκετινγκ στην αφοσίωση των καταναλωτών στην επωνυμία. Μελέτη περίπτωσης L'Oréal Hellas
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-24)Στην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνώνται οι πρακτικές του βιώσιμου μάρκετινγκ και τον αντίκτυπο αυτού στην αφοσίωση των καταναλωτών στην επωνυμία της εταιρείας και συγκεκριμένα γίνεται η μελέτη περίπτωσης της πολυεθνικής ...