Ο ρόλος του ηγέτη στη ψηφιακή εποχή
The role of the leader in the digital age
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Ηλιόπουλος, Σταύρος
Ημερομηνία
2024-06-06Επιβλέπων
Τουρνά-Γερμανού, ΕλένηΛέξεις-κλειδιά
Ηγεσία ; Ψηφιακή ηγεσία ; Ρόλοι ; Παραδοσιακές μορφές ηγεσίας ; ΚαινοτομίαΠερίληψη
Η ηγεσία αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την επιτυχία ενός οργανισμού στον απαιτητικό κόσμο των επιχειρήσεων. Η σύγχρονη ηγεσία διαμορφώνεται από πολλούς ορισμούς και θεωρίες, με τελευταίες έρευνες να την αντιλαμβάνονται ως καθοδηγητική
δύναμη που ενεργοποιεί και εμπνέει τους εργαζομένους προς κοινούς στόχους. Σε μια εποχή συνεχών προκλήσεων, η ηγεσία πρέπει να ενσωματώνει στοιχεία ευελιξίας, ενσυναίσθησης, δημιουργίας ομάδων και ικανότητας συμπερίληψης για τη δημιουργία
μιας ευέλικτης και καινοτόμου πραγματικότητας. Καίριο ερώτημα είναι πώς επιτυγχάνεται αυτό. Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εστιάζει στον ρόλο της ηγεσίας στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή και τη σημασία του ηγέτη στη διοίκηση μιας επιχείρησης.
Ερευνά τις θεμελιώδεις θεωρίες ηγεσίας και προσδιορίζει τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για τον σύγχρονο ηγέτη και τις επιτυχίες που μπορεί να επιτύχει στο σύγχρονο ψηφιακό επαγγελματικό περιβάλλον. Μέσω της διεξαγωγής συνεντεύξεων,
εξετάζει τη δυναμική της ηγεσίας και της οργάνωσης στην ομάδα, καθώς και τον ρόλο της ηγεσίας στη ψηφιακή εποχή. Οι απαντήσεις από άτομα ηγετικών θέσεων προσφέρουν απαντήσεις για την εφαρμογή βασικών αρχών ηγεσίας, και τον
εξελισσόμενο ρόλο του ηγέτη στις επιχειρήσεις με την βοήθεια των ψηφιακών μέσων
Περίληψη
Leadership is a critical factor for the success of an organisation in the demanding world of business. Modern leadership is shaped by many definitions and theories, with recent research understanding it as a guiding force that energizes and inspires employees towards common goals. In an era of constant challenges, leadership must incorporate elements of flexibility, empathy, team building and inclusiveness to create a flexible and innovative reality. The key question is how this is achieved. This thesis focuses on the role of leadership in the modern digital age and the importance of the leader in the management of a company. It explores the fundamental theories of leadership and identifies the characteristics required for the modern leader and the successes they can achieve in the modern digital business environment. Through interviews, it examines the dynamics of leadership and organization in the team and the role of leadership in the digital age. Responses from leadership positions offer answers on the application of key leadership principles, and the evolving role of the leader in business with the help of digital media