Show simple item record

Οι δημόσιες σχέσεις και οι νέες τεχνολογίες στο ξενοδοχειακό κλάδο - μελέτη περίπτωσης

dc.contributor.advisorΠαπαγρηγορίου, Αριστείδης
dc.contributor.authorΚηρύκου, Μαρία Σταυρούλα
dc.date.accessioned2021-08-03T06:06:05Z
dc.date.available2021-08-03T06:06:05Z
dc.date.issued2021-08-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1052
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-903
dc.description.abstractΣτην εν λόγω εργασία θα μας απασχολήσει αρκετά, η έννοια των δημοσίων σχέσεων και οι νέες καινοτόμες τεχνολογίες στον ξενοδοχειακό κλάδο. Οι δημόσιες σχέσεις υπάρχουν παντού γύρω μας για κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα και θα εξεταστούν οι αρχές λειτουργίας τους, τα μέσα που χρησιμοποιούνται, οι τεχνικές, ο προγραμματισμός, και η οργάνωση τους. Επιπροσθέτως γίνεται αναφορά στο τμήμα των δημοσίων σχέσεων μέσα σε επιχειρήσεις, ως προς την διάρθρωση του και τα προσόντα ενός εργαζομένου σε αυτό. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται η επίδραση των νέων τεχνολογιών και πληροφοριακών συστημάτων στα ξενοδοχεία, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο επηρεάζουν την τουριστική εμπειρία. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος παρουσιάζεται μια συνέντευξη και μία έρευνα όπου πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγιο. Η συνέντευξη έγινε σε συνεργασία με υψηλό στέλεχος σε ξενοδοχειακή μονάδα το οποίο αποτελεί κεφαλή στο τμήμα μάρκετινγκ, προώθηση και δημόσιες σχέσεις για δύο ξενοδοχειακές μονάδες, υπό την ίδια ιδιοκτησία σε διαφορετικά μέρη της Ελλάδας, καθώς μέσω αυτής επιτυγχάνεται η σύγκριση των δυο ξενοδοχειακών μονάδων. Τέλος, η δεύτερη έρευνα με τη χρήση του ερωτηματολόγιου με θέμα την τεχνολογική πρόοδο των ξενοδοχειακών μονάδων και τα smart hotels έχει σκοπό να αναλύσει τις απόψεις των επισκεπτών από ένα ευρύ φάσμα ερωτώμενων.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΟι δημόσιες σχέσεις στον ξενοδοχειακό κλάδοel
dc.subjectΤουρισμός και δημόσιες σχέσειςel
dc.subjectΤα social media στον ξενοδοχειακό κλάδοel
dc.subjectΤεχνολογία στον ξενοδοχειακό κλάδοel
dc.subjectSmart hotelsel
dc.titleΟι δημόσιες σχέσεις και οι νέες τεχνολογίες στο ξενοδοχειακό κλάδο - μελέτη περίπτωσηςel
dc.title.alternativePublic relations and the new technologies of hotel industryel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαλαντώνης, Πέτρος
dc.contributor.committeeΛαλούμης, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Τουρισμούel
dc.contributor.masterΚαινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμόel
dc.description.abstracttranslatedThe main concept of this study concerns the aspect of public relations management in the business sector as well as the technological evolution. At first there is a vast reference in the structure of a public relation division in an organization, the philosophy of public relations management itself, and the principles that affect the engagement and communications with groups of interest around an organization. Additionally, we are being occupied with the stages of programming and planning the public relations strategies, as well as the evaluation of these stages. In the second part the concept revolves around the effects of cutting-edge technologies into the tourism experience and the hotels itself. Finally, there is a research that states some conclusions about the preferences of tourists regarding new technologies in the hotel- tourism experience.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές