Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων ανά Επιβλέποντα "19611f3d-a50f-48ab-90a4-90226c1dc851"
Αποτελέσματα 3-5 από 5
-
Οι αντιλήψεις των παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας ως προς την αξιοποίηση των μουσείων με παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η περίπτωση του Δήμου Δέλτα Θεσσαλονίκης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Το μουσείο αποτελεί έναν χώρο άτυπης μάθησης μέσα στον οποίο το παιδί αποκτά πολλές εμπειρίες. Η μουσειακή αγωγή μπορεί να αποτελέσει ένα «γερό χαρτί» στα χέρια των παιδαγωγών, αφού η αξιοποίησή της είναι μια ... -
Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων στο Μουσείο για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας: μία βιβλιογραφική ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται κλιμάκωση του ενδιαφέροντος για θέματα που αφορούν στα μουσεία. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη μουσειοπαιδαγωγικών προγραμμάτων για παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας, ... -
Το μουσείο ως εναλλακτικός τρόπος μάθησης στην προσχολική ηλικία: υιοθετώντας και συνδημιουργώντας στο μουσείο της κοινότητάς μας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-22)Περίληψη Ο βασικός στόχος της προσχολικής ηλικίας είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών σε ένα πολυσύνθετο μαθησιακό περιβάλλον ξεφεύγοντας από τα όρια της τάξης. Η συνερ-γασία μεταξύ εκπαιδευτικών και παιδιών δημιουργεί ...