• Αυτισμός και εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας 

      Τσιτλακίδου, Παρασκευή (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Η συγκεκριμένη εργασία αναφέρεται στις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος. Θα γίνει μια ιστορική αναδρομή, θα μιλήσουμε για τον ορισμό, τα αίτια, τα χαρακτηριστικά, τα διαγνωστικά κριτήρια και τα επιδημιολογικά στοιχεία. ...
    • Αυτισμός και λεπτή κινητικότητα: Δραστηριότητες για την ενίσχυση της λεπτής κινητικότητας σε παιδιά με αυτισμό στο δημοτικό σχολείο 

      Σταυρουλάκης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
      Η παρούσα εργασία αναφέρεται στο φάσμα του αυτισμού ως υποκατηγορία των «Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών», πώς αυτό επηρεάζει αρνητικά την ανάπτυξη ενός ατόμου και με ποιους τρόπους μπορούμε να βοηθήσουμε να βελτιωθούν ...
    • Αυτισμός και Φυσική Αγωγή, Νέες Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις 

      Καραμανλή, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Αυτισμός και Φυσική Αγωγή, Νέες εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις» αποτελεί μια βιβλιογραφική έρευνα που έχει σαν σκοπό να μελετήσει σφαιρικά την νευρολογική διαταραχή του Αυτισμού ή αλλιώς ...
    • Αυτισμός, Μαθηματικές δεξιότητες και ο ρόλος των σύγχρονων τεχνολογιών στην Συμπεριληπτική Εκπαίδευση 

      Παπαδομανωλάκη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)
      Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι μία κατάσταση που σχετίζεται με διανοητική αναπτυξιακή αναπηρία και έχει αντίκτυπο στην κοινωνικοποίηση, δημιουργώντας προβλήματα στην συμπεριφορά, στην κοινωνική αλληλεπίδραση ...
    • Αυτισμός,λόγος και επικοινωνία - Μελέτη περίπτωσης παιδιού με σύνδρομο Asperger 

      Κοκκίνου, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-18)
      Ο αυτισμός συνιστά μία ιδιαίτερα σημαντική παρέκκλιση από την ομαλή αναπτυξιακή πορεία της παιδικής ηλικίας. Η συγκεκριμένη μελέτη εξέταση τη διαταραχή φάσματος αυτισμού, τα επικοινωνιακά και γλωσσικά ελλείμματα των παιδιών, ...
    • ΔΕΠΥ Ενηλίκων - Πώς η απουσία διάγνωσης και καθοδήγησης επηρεάζει την ανάπτυξη των παιδιών με ΔΕΠΥ στην ενήλικη ζωή 

      Αθανασοπούλου, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
      Σκοπός: Σκοπός της εργασίας μου είναι να ενισχύσω το κομμάτι της σύγχρονης έρευνας πάνω στη ΔΕΠΥ ενηλίκων και να αναδείξω τις αρνητικές συνέπειες της υποδιάγνωσης στην ποιότητα της ζωής των ενηλίκων με ΔΕΠΥ που δεν έλαβαν ...
    • ΔΕΠΥ: Δυσκολίες στη διαχείριση Συμπεριφορών και Συναισθημάτων, καθώς και διαταραχές Ύπνου 

      Ευλογιά, Πηγή (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-13)
      Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ), γνωστή και με τον αγγλικό όρο Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), είναι μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή που ορίζεται από ένα εύρος βασικών χαρακτηριστικών. ...
    • Δημιουργία ψηφιακής διαδραστικής τάξης στη προσχολική αγωγή και εξ'αποστάσεως εκπαίδευση. 

      Βαϊνά, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-08)
      Η παρούσα ερευνητική εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα της μελέτης, της εφαρμογής και της αξιοποίησης της ψηφιακής διαδραστικής τάξης και της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης. Η εργασία ...
    • Δημογραφικό προφίλ και μορφωτικό επίπεδο μεταναστών 

      Παπαιωάννου, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-27)
      Η μετανάστευση είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο, μια δυναμική διαδικασία της οποίας τα χαρακτηριστικά διαμορφώνονται από τις κοινωνικές, πολιτικές, οικονομικές αλλαγές και εξελίξεις. Ως φαινόμενο απασχολεί ιδιαίτερα τις ...
    • Διαδραστικότητα και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία 

      Γκιάτα, Βάϊα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
      Εισαγωγή: Το μόνιμο και διαρκές ζητούμενο της εκπαίδευσης είναι η διαδραστικότητα, η οποία λόγω του μεγάλου όγκου των γνώσεων που πρέπει να μεταδοθεί στους μαθητές, κα-λείται να ξεπεράσει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας ...
    • Διαπολιτισμική επικοινωνία στην εκπαίδευση 

      Φώτη, Ειρήνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει και να αναλύσει την επιρροή της διαπολιτισμικής επικοινωνίας στην εκπαίδευση, καθώς και να μελετήσει τον βαθμό ετοιμότητας των εκπαιδευτικών για την επικοινωνία και τη ...
    • Διαστάσεις έμφυλων διαφοροποιήσεων στη γλώσσα στην προσχολική εκπαίδευση 

      Τσούνη, Ελένη - Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται τα στερεότυπα μέσα από τη λογοτεχνία στην προσχολική ηλικία και να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο αυτά επηρεάζουν τα παιδιά δημιουργώντας ...
    • Διαταραχή αυτιστικού φάσματος στην προσχολική και σχολική ηλικία:καλές εκπαιδευτικές πρακτικές 

      Αετού, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
      Για χρόνια κυριαρχούσε η άποψη ότι η διαταραχή αυτιστικού φάσματος είναι μία στατική κατάσταση. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα νεύρο-συμπεριφορικό σύνδρομο που χαρακτηρίζεται από σημαντικά ποιοτικά ελλείμματα στην ...
    • Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας 

      Καραπάτης, Αντώνιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02)
      Εισαγωγή: Τα τελευταία έτη, όσοι ειδικοί απασχολούνται στο χώρο της ψυχικής υγείας για παιδιά και εφήβους, εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων, καθώς και πολλοί γονείς έχουν στρέψει την προσοχή τους στη Διαταραχή Ελλειμματικής ...
    • Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα. Χαρακτηριστικά και στοιχεία της διαταραχής. Προκλήσεις και δυσκολίες στη διαδικασία της μάθησης. 

      Σοκολάκη, Φρειδερίκη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
      Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) αποτελεί μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή με μεγάλη ποικιλία στη συμπτωματολογία, έχοντας γενετική βάση, με τα πιο επικρατή γονίδια που φαίνονται να ενοχοποιούνται ...
    • Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας στα παιδιά 

      Γραμματικού, Κωνσταντίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
      Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η Διαταραχή της Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) στα παιδιά. Η ΔΕΠ-Υ είναι μία χρόνια αναπτυξιακή διαταραχή που ξεκινάει κυρίως από την παιδική ηλικία και έχει ως ...
    • Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα-ΔΕΠ(Υ)- Γονότυπος, Φαινότυπος και Σύγχρονες Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις 

      Ιωαννίδου, Ανδρομάχη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)
      Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας/ΔΕΠ(Υ) αποτελεί μια νευρο-αναπτυξιακή διαταραχή με υψηλό επιπολασμό –ιδιαίτερα στην παιδική ηλικία- και με μεγάλη ετερογένεια από τη γενετική και νευροβιολογική της βάση ...
    • Διαχείριση έργου στη Δημόσια Εκπαίδευση και Υγεία σε καιρό διαχείρισης κρίσεων στην Ελλάδα 

      Μύρκος, Επαμεινώνδας (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
      Εισαγωγή: Το θέμα της παρούσας εμπειρικής έρευνας πραγματεύεται το πώς την περίοδο της κρίσης στην Ελλάδα κατορθώνουν δύο από τους θεμέλιους λίθους της Δημόσιας Διοί- κησης (Παιδεία, Υγεία) να φέρνουν σε πέρας το έργο ...
    • Διδάσκοντας Φυσική στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με το μοντέλο της "Ανεστραμμένης Τάξης" 

      Μαστοράκη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
      Εισαγωγή:Το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης αποτελεί μια νέα διδακτική προσέγγιση μέσω των τεχνολογιών, στο πλαίσιο της προσπάθειας των εκπαιδευτικών να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να ενισχύσουν την συμμετοχή ...
    • Διδασκαλία Θεατρικής Αγωγής με στόχο τη συμπερίληψη μαθητών με ΔΕΠΥ και ΔΑΦ υψηλής λειτουργικότητας 

      Φουρτούνη, Ειρήνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)
      Στο Ελληνικό σχολείο τα τελευταία χρόνια γίνεται μια προσπάθεια να συμπορευθεί με τις ανάγκες των καιρών, να αποβάλει τους κοινωνικούς και κάθε είδους αποκλεισμούς. Παράλληλα, έχει αναγνωρισθεί η αξία της Τέχνης και του ...