Now showing items 1-2 of 2

    • Η μάθηση χωρίς σφάλματα στην εκπαίδευση δραστηριοτήτων σε ασθενείς με άνοια 

      Χατζίνα, Άννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)
      Το κύριο θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μάθηση χωρίς σφάλ-ματα κατά την εκπαίδευση καθημερινών δραστηριοτήτων σε ασθενείς που πάσχουν από άνοια. Αρχικά γίνεται αναφορά στη δομή και λειτουργία του ...
    • Το νευροβιολογικό υπόβαθρο των συναισθημάτων και η επίδρασή τους στη μνήμη και τη μάθηση 

      Χριστογεώργου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)
      Τα τελευταία χρόνια υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την έρευνα και τη μελέτη της επίδρασης του συναισθήματος στη μνήμη και τη μάθηση. Τα συναισθήματα, όπως είναι ήδη γνωστό, είναι στενά συνυφασμένα τόσο με τις ...