Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 101-120 από 335
-
Η αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση των παιδιών με Αυτισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Εισαγωγή: Στη σημερινή εποχή οι Νέες Τεχνολογίες αποτελούν σημαντικό μέρος της καθημερινής ζωής των ανθρώπων. Φυσικά δεν είναι δυνατόν να μην επηρεάσουν και τον τομέα της εκπαίδευσης. Η εισαγωγή τους στην εκπαιδευτική ... -
Η επίδραση της έκτακτης ανάγκης για εξ αποστάσεως εκπαίδευση στις μελλοντικές πρακτικές αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών από τους εκπαιδευτικούς: Έρευνα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Σουηδία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Η εποχή της αναγκαστικής τηλεκπαίδευσης επέφερε αρκετές αλλαγές παγκοσμίως σε όλα τα πλαίσια και στάδια της ζωής ενός ανθρώπου. Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές ήταν στον τομέα της εκπαίδευσης όπου χρειάστηκε να αντιμετωπιστεί ... -
Η μάθηση χωρίς σφάλματα στην εκπαίδευση δραστηριοτήτων σε ασθενείς με άνοια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Το κύριο θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μάθηση χωρίς σφάλ-ματα κατά την εκπαίδευση καθημερινών δραστηριοτήτων σε ασθενείς που πάσχουν από άνοια. Αρχικά γίνεται αναφορά στη δομή και λειτουργία του ... -
Αναπτυξιακή Διαταραχή Συντονισμού και Σύγχρονες Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις – Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Για την ορθή σύλληψη, σχεδίαση και υλοποίηση κάθε κίνησης του ανθρώπινου οργανισμού είναι απαραίτητη η εμπλοκή και συνεργασία πλήθους συστημάτων και νευρώνων διαφόρων εγκεφαλικών περιοχών. Κατά την εμβρυϊκή περίοδο ... -
Τεχνητή Νοημοσύνη και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση: Ευκαιρίες και προκλήσεις για τη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Στη σημερινή εποχή, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, έστρεψε το ενδιαφέρον των ερευνητών στην αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στον τομέα της εκπαίδευσης για την ανάπτυξη της μαθησιακής διαδικασίας και την καταπολέμηση ... -
Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης για την υποστήριξη της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Τις τελευταίες δεκαετίες, η εκπαίδευση έχει αποκτήσει συμπεριληπτικό χαρακτήρα και έχει αγκαλιάσει τη μοναδικότητα κάθε ατόμου που την απαρτίζει είτε η διαφορετικότητά του έγκειται στις ειδικές εκπαιδευτικές του ανάγκες ... -
Η Νοηματική Γλώσσα και τα οφέλη εκμάθησής της για τους κωφούς/βαρήκοους μαθητές. Η συμβολή της υποστηρικτικής τεχνολογίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Η παρούσα εργασία σχετίζεται με τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση και τον σημαντικό ρόλο, ως έννοια που αυτή διαδραματίζει αναφορικά με την ισότιμη συμμετοχή όλων των ανθρώπων στην εκπαίδευση και στην γενικότερη εκπαιδευτική ... -
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για τον τραυλισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-11)Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να διερευνήσει ποιες είναι οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της προσχολικής ηλικίας για το τραυλισμό. Συγκεκριμένα, η εργασία βασίζεται στην επιστημονική μελέτη των Crowe και Walton (1981) ... -
Συμπεριληπτική εκπαίδευση & διαφοροποιημένη διδασκαλία: Βασικές αρχές και πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-09) -
Ελληνικό θεσμικό πλαίσιο και εκπαιδευτική πολιτική για την ένταξη των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-05) -
Ανάπτυξη Εφαρμογής για Android για το Μάθημα των Θρησκευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-09-18)Οι κινητές τεχνολογίες εξελίσσουν διαρκώς τους τρόπους με τους οποίους η κοινωνία επικοινωνεί και αποκτά πρόσβαση σε πληροφορίες, επηρεάζοντας ταυτόχρονα και τις καθημερινές δραστηριότητες των ανθρώπων. Η κινητή τεχνολογία ... -
Εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο μάθημα των μαθηματικών με χρήση ψηφιακών εργαλείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Περίληψη Εισαγωγή: Στις σύγχρονες τάξεις, ο καθηγητής των μαθηματικών καλείται να οργανώσει τη διδασκαλία του γύρω από δυο άξονες. Ο πρώτος άξονας είναι η μεγιστοποίηση της ποιότητας των γνώσεων που παρέχει στους μαθητές ... -
Η διαμόρφωση του χαρακτήρα των παιδιών κατά τη μετάβασή τους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10)Εισαγωγή: Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της μελέτης της ομαλής μετάβασης των παιδιών από την πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η εργασία δημιουργήθηκε για να προσδιορίσει ποιοι ... -
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη διαμόρφωση των σχολικών αιθουσών με βάση τις ανάγκες των παιδιών με ΔΑΦ και συνοδές διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Οι σχολικές αίθουσες, ως πολυαισθητηριακά περιβάλλοντα, είναι δυνατό να επηρεάσουν αρνητικά τη σχολική εμπειρία των παιδιών με ΔΑΦ. Η τάση που προκύπτει σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η τροποποίηση και μετατροπή ... -
Ο θεατρική Αγωγή ως παράγοντας για τη δημοκρατική προσωπικότητα του παιδιού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-03)Εισαγωγή: Η σημασία της θεατρικής αγωγής στην ανάπτυξη και τη μάθηση θεωρείται πολύ σημαντική, και ιδιαίτερα σημαντική είναι η συμβολή της στην ανάπτυξη της δημοκρατικής προσωπικότητας και συμπεριφοράς των μαθητών. Σκοπός: ... -
Η συμμετοχή των παιδιών από την προσχολική ηλικία στην επιστημονική έρευνα: Νομικά, δεοντολογικά και ηθικά ζητήματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Η συμμετοχή των παιδιών στην επιστημονική έρευνα, και δη στην εκπαιδευτική έρευνα δράσης, είναι ζήτημα ιδιαίτερα επίκαιρο στη σύγχρονη εποχή. Επηρεάζεται τόσο από την ισχύουσα νομοθεσία σε εθνικό και διεθνές ... -
Προκλήσεις και στρατηγικές συμπερίληψης παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: θεωρητικές προσεγγίσεις.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10)Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τα τελευταία χρόνια, εστιάζει σε μια συμπεριληπτική εκπαίδευση, με σκοπό να παρέχει ίσες ευκαιρίες για παιδιά με νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Στο πρώτο μέρος της εργασίας αυτής εξετάζονται οι ... -
Η κακοποίηση κατά τη διάρκεια της κύησης και η συσχέτιση με τη σχολική επίδοση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Πρόκειται για μία βιβλιογραφική ανασκόπηση που ως στόχο έχει τη προβολή της συσχέτισης της βίας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης με τη μετέπειτα σχολική επίδοση, όπως και η σύνδεση βίας στη διάρκεια της κύησης με την ... -
Συμβολή των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη μαθητών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών, προσόντα και ελλείψεις στο προσωπικό ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Οι διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές αποτελούν μια ομάδα νευροψυχιατρικών διαταραχών που χαρακτηρίζονται από καθυστερήσεις και αποκλίσεις στην κοινωνική, επικοινωνιακή και γνωστική ανάπτυξη. Η αυτιστική διαταραχή ... -
Εκπαίδευση στην ασφάλεια των τροφίμων αξιοποιώντας την μοντελοποίηση μέσω βίντεο για μαθητές με αναπτυξιακές αναπηρίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Η απόκτηση δεξιοτήτων καθημερινής διαβίωσης είναι ζωτικής σημασίας για τα άτομα με αναπτυξιακές αναπηρίες, κατά τη μετάβασή τους από το σχολικό περιβάλλον στην ενήλικη ζωή. Καθώς αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ...