-
Ο ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social media
Λιακοπούλου, Κωνσταντίνα; Βογιατζή, Δήμητρα-Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-06)Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, το digital marketing έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως ευρύτερη εμβέλεια, οικονομική αποδοτικότητα, στοχευμένο μάρκετινγκ, ...
Πλοηγηση
Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΕπιβλέποντεςΤίτλοιΛέξεις-κλειδιάΑκαδημαϊκά ΤμήματαΜεταπτυχιακά ΠρογράμματαΑυτή η κοινότηταΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΕπιβλέποντεςΤίτλοιΛέξεις-κλειδιάΑκαδημαϊκά ΤμήματαΜεταπτυχιακά Προγράμματα