Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Λέξεις-κλειδιά "Marketing"
Αποτελέσματα 6-8 από 8
-
Ο ρόλος των chatbots και η αποδοχή τους από τους Έλληνες καταναλωτές στο σύγχρονο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-16)Η έρευνα αυτή, μελετά τη σύνδεση του σύγχρονου ψηφιακού μάρκετινγκ με τη τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, η εργασία παρουσιάζει τους τρόπους αλληλεπίδρασης των καταναλωτών με τις εφαρμογές της Τεχνητής ... -
Τμηματοποίηση πελατών με χρήση της ανάλυσης RFM σε εταιρεία βελτίωσης σπιτιού & ιδιοκατασκευής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-29)Οι πελάτες είναι η πηγή ζωτικότητας της κάθε επιχείρησης. Όμως κάθε πελάτης έχει διαφορετική αξία για την επιχείρηση. Τα τμήματα μάρκετινγκ στην προσπάθεια τους να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών τους, ... -
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ...