Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Λέξεις-κλειδιά "TAM"
Αποτελέσματα 2-3 από 3
-
Ο ρόλος των chatbots και η αποδοχή τους από τους Έλληνες καταναλωτές στο σύγχρονο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-16)Η έρευνα αυτή, μελετά τη σύνδεση του σύγχρονου ψηφιακού μάρκετινγκ με τη τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, η εργασία παρουσιάζει τους τρόπους αλληλεπίδρασης των καταναλωτών με τις εφαρμογές της Τεχνητής ... -
Πληροφοριακά συστήματα υγείας - Μελέτη περίπτωσης το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο "Αττικόν"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η εφαρμογή των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών στον τομέα της υγείας, συνιστά ένα σημαντικό εργαλείο για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, την αποτελεσματικότερη οργάνωση και λειτουργία των μονάδων υγείας, την ...