• B2B Στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας ΦΩΤΟΝΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΕΠΕ (Fotonio Lab) 

      Μπογδάνης, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04)
      Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να εισάγει μια B2B Στρατηγική Μάρκετινγκ για μια εταιρεία που εξειδικεύεται στον κλάδο των Ηλεκτρικών Ειδών, καθώς και να παρουσιάσει μέσω αυτής, τις ανάγκες στις οποίες ανταποκρίνονται ...
    • Η αποδοχή του social media marketing από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα 

      Τσαλδάρης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)
      Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι η ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και στην ατέρμονη προσπάθεια τους να ηγηθούν ή να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον κλάδο τους, κάνουν άοκνες προσπάθειες να βρουν το καλύτερο μείγμα ...