Επανασχεδιασμός συσκευασίας, εταιρικής ταυτότητας και προωθητικού υλικού, εταιρίας παραγωγής προϊόντων αβοκάντο
Packaging redesign, branding and promotional material creation for an avocado production company
Keywords
Συσκευασία ; Συσκευασίες ; Εταιρική Ταυτότητα ; Εταιρική ταυτότητα ; Βιομηχανικός σχεδιασμός ; Προωθητικό υλικό ; Επανασχεδιασμός ; Λογότυπος ; Λογότυπο ; Σήμα ; Σήμα-λογότυπο ; Τυπογραφία ; Προώθηση ; Αβοκάντο ; Φαγητό ; Συσκευασία τρόφιμων ; Packaging ; Packaging design ; Design ; 3d printing ; Branding ; Brand identity ; Logo ; Logo design ; Graphic design ; Product ; Food ; Lettering ; Avocado ; Industrial design ; Food packagingAbstract
Θέλησα να ασχοληθώ με μια υπάρχουσα εταιρία, με πραγματικούς πελάτες, αγορές, παραγωγικό σύστημα, σύστημα διανομής και εξαγωγές. Επέλεξα την ΑVOEL, μια ελληνική καινοτόμα και δυναμική εταιρία από την Κρήτη, με όραμα για την υγιεινή διατροφή, που παράγει, επεξεργάζεται και διανέμει προϊόντα Αβοκάντο, την οποία ευχαριστώ για την συνεργασία και την άδεια να μελετήσω και να σχεδιάσω για τα προϊόντα της.
Βασικός άξονας της πτυχιακής είναι ο σχεδιασμός των συσκευασιών που επανασχεδιάστηκαν ριζικά, καθώς δόθηκε μεγάλη βαρύτητα στον περιέκτη που μελετήθηκε από την αρχή για να εξωτερικεύσει την καινοτομία του προϊόντος.
Παράλληλα επανασχεδιάστηκε η εταιρική ταυτότητα και οι προωθητικές επικοινωνιακές ενέργειες της, κρατώντας τα στοιχειά της καρδιάς της εταιρίας δημιουργώντας μια φρέσκια σχεδιαστική πρόταση.
Abstract
My main goal was to add value to an existing company already on the market, with real customers and established production and distribution systems and exports. I chose AVOEL, a Greek innovative company from Crete, with a vision for healthy eating. AVOEL produces, processes and distributes Avocado products, and I thank them for the cooperation and permission to study and design their products.
The main focus of the dissertation is the design of the packaging which was radically redesigned. Great emphasis was given to the container that was studied from the beginning to showcase the innovation of the product in the best possible way.
In addition, the corporate identity and a variety of promotional material were either created from scratch or redesigned, and while the elements that make the company authentic were maintained, a fresh design proposal was created.
Number of pages
105Faculty
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & ΠολιτισμούAcademic Department
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής ΕπικοινωνίαςLanguage
GreekCollections
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Συντήρηση και Τρόποι Ανάρτησης Σχεδίων σε Ημιδιαφανή Χαρτιά
Μαχαίρα, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-29)Η πτυχιακή εξετάζει τη συντήρηση και τους τρόπους ανάρτησης των ημιδιαφανών χαρτιών, και περιλαμβάνει τρία κεφάλαια. Στόχοι της είναι μέσα από μία μεθοδολογία που περιλαμβάνει την βιβλιογραφική έρευνα και την πιλοτική ... -
Εταιρική ταυτότητα και δημιουργία ιστοσελίδας και app της εταιρίας “Δρυς” που αφορά χειροποίητες δημιουργίες από ξύλο
Αϊλαμάκη, Κατερίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Η εταιρία «Δρυς» που δημιουργήθηκε επίσημα το 2020, το 2021 αποφασίστηκε να προωθηθεί η δουλεία μέσω δημιουργίας εταιρικής ταυτότητας, ιστοσελίδας με e-shop και αντίστοιχης εφαρμογής. Αφορά κατασκευές απο ξύλο, οι οποίες ... -
Absorbed moments
Κατσουγιάννης, Αθανάσιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-24)Θέμα — Η επιρροή της ποίησης και του διαδραστικού σχεδιασμού στην μετατροπή του θεατή σε θεατή-χρήστη μέσω της ενεργούς παρατήρησης και την συμμετοχή στην σύνθεση μιας στιγμής. [] Σύνοψη — absorbedmoments.world - ...