• Διαθεματική προσέγγιση του ηλιακού συστήματος με ψηφιακές και ρομποτικές διατάξεις 

      Σπανού, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-03)
      Το αντικείμενο της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τα αποτελέσματα της χρήσης ψηφιακών εργαλείων (digital tools) και ρομποτικών διατάξεων (robotic devices) στην ενίσχυση της κριτικής σκέψης (critical thinking) και των ...
    • Τα περιβάλλοντα εικονικών κόσμων ως εκπαιδευτικά εργαλεία για την προώθηση της ομαδοσυνεργατικής μάθησης: η αξιοποίηση του OpenSimulator στο μάθημα της Ιστορίας 

      Ζαράνη, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)
      Οι τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας και τα περιβάλλοντα εικονικών κόσμων έχουν ήδη εδραιωθεί –αλλά και εξακολουθούν να εξελίσσονται– σε πολλούς τομείς της ανθρώπινης ζωής, μετασχηματίζοντάς τους. Ένας από τους τομείς ...
    • Υλοποίηση και αξιολόγηση ψηφιακού αποθετηρίου 

      Χανιώτη, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-06-30)
      Τα επόμενα χρόνια, τα εκπαιδευτικά συστήματα που χρησιμοποιούν πολυμέσα αναμένεται να αυξήσουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να κάνουν τη μάθηση πιο ελκυστική, ενσωματώνοντας ψηφιακό υλικό στην παραδοσιακή εκπαίδευση. ...