dc.contributor.advisor | Μιχαλόπουλος, Ευστάθιος | |
dc.contributor.author | Καπερώνη, Παρασκευή | |
dc.date.accessioned | 2021-10-11T10:23:58Z | |
dc.date.available | 2021-10-11T10:23:58Z | |
dc.date.issued | 2021-10-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1299 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1150 | |
dc.description.abstract | Πολυάριθμες μελέτες έχουν διεξαχθεί σχετικά με το διφορούμενο θέμα της δυσλεξίας πολλές από τα οποίες με αντιφατικά αποτελέσματα όσον αφορά τη φύση και τα αποτελέσματα αυτής της ειδικής μαθησιακής δυσκολίας. Η παρούσα εργασία αποτελείται από δυο μέρη. Στο πρώτο και θεωρητικό μέρος παρουσιάζονται τα πιο σημαντικά γλωσσικά χαρακτηριστικά των δυσλεκτικών μαθητών στην μητρική τους γλώσσα αλλά και στην αγγλική γλώσσα σε μια προσπάθεια να κατανοηθούν και να επεξηγηθούν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές όσον αφορά την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. Επιπλέον, δίνονται τα χαρακτηριστικά της πολύ-αισθητηριακής διδασκαλίας και της χρήσης του δια δραστικού τετραδίου. Και οι δυο μέθοδοι παρουσιάζουν συγκριτικά πλεονεκτήματα στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας έναντι της παραδοσιακής μεθόδου διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος οι δύο μέθοδοι εφαρμόζονται σε μια περίπτωση δυσλεξικού μαθητή για να διαπιστωθεί κατά πόσο αυτή η μέθοδος μπορεί να βελτιώσει την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας. Μέσω της χρήσης ενός άτυπου τεστ αναγνώρισης των γραμμάτων της αλφαβήτας και ανάγνωσης λέξεων και ψευδολέξεων γίνεται σύγκριση της γλωσσικής κατάκτησης της αγγλικής γλώσσας πριν και μετά την διδασκαλία με πολύ-αισθητηριακή διδασκαλία. | el |
dc.format.extent | 55 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Δυσλεξία | el |
dc.subject | Αγγλική γλώσσα | el |
dc.subject | Πολυαισθητηριακή διδασκαλία | el |
dc.subject | Διαδραστικό τετράδιο | el |
dc.subject | Αλφαβήτα | el |
dc.subject | Φωνολογική ενημερότητα | el |
dc.title | Δυσλεξία και πολυαισθητηριακή διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας ως δεύτερη/ξένη γλώσσα | el |
dc.title.alternative | Dyslexia and multisensory method of teaching English as a second/foreign language | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Ανδρή, Ελισάβετ | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Numerous studies have been conducted on the ambiguous subject of dyslexia, many of which have contradictory effects on the nature and effects of this specific learning disability. The present work consists of two parts. The first and the theoretical part present the most important features of dyslexic students in their mother tongue as well as in English in an effort to understand and explain the difficulties that students face in learning English as a second / foreign language. In addition, the characteristics of multi-sensory teaching and the use of interactive notebooks are given. Both methods have comparative advantages in learning English over the traditional teaching method. In the second part the method is applied in a case of a dyslexic student in order to test if this method can improve English language learning. The use of an informal alphabet recognition test and reading words and pseudonyms compares the linguistic acquisition of English before and after teaching with multi-sensory instruction. | el |