Show simple item record

Δυσλεξία και πολυαισθητηριακή διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας ως δεύτερη/ξένη γλώσσα

dc.contributor.advisorΜιχαλόπουλος, Ευστάθιος
dc.contributor.authorΚαπερώνη, Παρασκευή
dc.date.accessioned2021-10-11T10:23:58Z
dc.date.available2021-10-11T10:23:58Z
dc.date.issued2021-10-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1299
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1150
dc.description.abstractΠολυάριθμες μελέτες έχουν διεξαχθεί σχετικά με το διφορούμενο θέμα της δυσλεξίας πολλές από τα οποίες με αντιφατικά αποτελέσματα όσον αφορά τη φύση και τα αποτελέσματα αυτής της ειδικής μαθησιακής δυσκολίας. Η παρούσα εργασία αποτελείται από δυο μέρη. Στο πρώτο και θεωρητικό μέρος παρουσιάζονται τα πιο σημαντικά γλωσσικά χαρακτηριστικά των δυσλεκτικών μαθητών στην μητρική τους γλώσσα αλλά και στην αγγλική γλώσσα σε μια προσπάθεια να κατανοηθούν και να επεξηγηθούν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές όσον αφορά την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. Επιπλέον, δίνονται τα χαρακτηριστικά της πολύ-αισθητηριακής διδασκαλίας και της χρήσης του δια δραστικού τετραδίου. Και οι δυο μέθοδοι παρουσιάζουν συγκριτικά πλεονεκτήματα στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας έναντι της παραδοσιακής μεθόδου διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος οι δύο μέθοδοι εφαρμόζονται σε μια περίπτωση δυσλεξικού μαθητή για να διαπιστωθεί κατά πόσο αυτή η μέθοδος μπορεί να βελτιώσει την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας. Μέσω της χρήσης ενός άτυπου τεστ αναγνώρισης των γραμμάτων της αλφαβήτας και ανάγνωσης λέξεων και ψευδολέξεων γίνεται σύγκριση της γλωσσικής κατάκτησης της αγγλικής γλώσσας πριν και μετά την διδασκαλία με πολύ-αισθητηριακή διδασκαλία.el
dc.format.extent55el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΑγγλική γλώσσαel
dc.subjectΠολυαισθητηριακή διδασκαλίαel
dc.subjectΔιαδραστικό τετράδιοel
dc.subjectΑλφαβήταel
dc.subjectΦωνολογική ενημερότηταel
dc.titleΔυσλεξία και πολυαισθητηριακή διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας ως δεύτερη/ξένη γλώσσαel
dc.title.alternativeDyslexia and multisensory method of teaching English as a second/foreign languageel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΑνδρή, Ελισάβετ
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedNumerous studies have been conducted on the ambiguous subject of dyslexia, many of which have contradictory effects on the nature and effects of this specific learning disability. The present work consists of two parts. The first and the theoretical part present the most important features of dyslexic students in their mother tongue as well as in English in an effort to understand and explain the difficulties that students face in learning English as a second / foreign language. In addition, the characteristics of multi-sensory teaching and the use of interactive notebooks are given. Both methods have comparative advantages in learning English over the traditional teaching method. In the second part the method is applied in a case of a dyslexic student in order to test if this method can improve English language learning. The use of an informal alphabet recognition test and reading words and pseudonyms compares the linguistic acquisition of English before and after teaching with multi-sensory instruction.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές