Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η εξέλιξη του Παιδικού Σχεδίου σε παιδιά Προσχολικής Ηλικίας (2-5 χρονών) δημιουργώντας ηλεκτρονικά βιβλία για κάθε ηλικία με τη χρήση των ΤΠΕ.

dc.contributor.advisorΦώτη, Παρασκευή
dc.contributor.authorΧανιώτου, Ευαγγελία-Σταματίνα
dc.date.accessioned2021-10-11T10:33:47Z
dc.date.available2021-10-11T10:33:47Z
dc.date.issued2021-10-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1300
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1151
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η παιδική ηλικία είναι μια περίοδος συνεχούς εξέλιξης για τα παιδιά, όπου κάθε εξέλιξη απαιτεί μια διάρκεια, επομένως ο χρόνος έχει σημαντικό ρόλο σε αυτήν. Το παιδί από την άλλη δρα με βάση τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του χρησιμοποιώντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητά του. Η Τέχνη και αυτή με τη σειρά της βοηθά στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού, συγκεκριμένα το παιδικό σχέδιο αποτελεί μια ανάλυση ψυχικών ιδιοτήτων και διακρίνεται σε διάφορα στάδια ως μια πορεία ρεαλιστικών αναπαραστάσεων. Για το λόγο αυτό μου κέντρισε το ενδιαφέρον να διερευνήσω σχέδια παιδιών, διαφορετικών ηλικιών, που απεικονίζουν την οικογένειά τους και να συγκρίνω την εξέλιξη του στα διάφορα αυτά στάδια ανάπτυξης. Σκοπός: Η εργασία αυτή έχει ως στόχο τη συγκριτική μελέτη παιδικών σχεδίων, που απεικονίζουν μια οικογένεια και την ανάδειξη των χαρακτηριστικών της κάθε ηλικιακής ομάδας. Στα πλαίσια αυτά, στο πρώτο μέρος της εργασίας γίνεται μία βιβλιογραφική ανασκόπηση με στόχο την συγκέντρωση υλικού για την υλοποίηση της σύγκρισης αργότερα, την οποία συναντάμε στο δεύτερο μέρος. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της εργασίας πραγματοποιείται έρευνα και μια συγκριτική αναφορά. Μέθοδος: Για την ολόπλευρη προσέγγιση του θέματος χρειάστηκε να ακολουθηθεί μια ποιοτική έρευνα η οποία χαρακτηρίζεται από συνεχή και άμεση παρουσία του ερευνητή σε όλη τη διάρκεια της έρευνας με σκοπό τη συλλογή και ανάλυση όλων των πληροφοριών. Πιο συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκε ως μέθοδος συλλογής δεδομένων η ανάλυση περιεχομένου με βάση τη συμμετοχική παρατήρηση. Αποτελέσματα: Με την ανάλυση αποτελεσμάτων, ύστερα από τη σύγκριση, αναδείχθηκε η εξέλιξη του παιδικού ιχνογραφήματος από ηλικία σε ηλικία και διερευνήθηκε η ικανότητα και το τρόπος των παιδιών να σχεδιάζουν την οικογένειά τους. Συμπεράσματα: τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα χαρακτηριστικά της κάθε ηλικίας και ο τρόπος που τα παιδιά απεικονίζουν την οικογένειά τους εξελίσσονται σημαντικά μέρα με τη μέρα.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠαιδικό Σχέδιοel
dc.titleΗ εξέλιξη του Παιδικού Σχεδίου σε παιδιά Προσχολικής Ηλικίας (2-5 χρονών) δημιουργώντας ηλεκτρονικά βιβλία για κάθε ηλικία με τη χρήση των ΤΠΕ.el
dc.title.alternativeThe development of Children’s Design in Preschool Children (2-5 years old) by creating e-books for all ages using TICel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣιδηροπούλου - Κανέλλου, Τρυφαίνη
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedIntroduction: Childhood is a period of continuous progress for children, when every de velopment requires a duration, so time plays an important role in it. On the other hand, the child acts based on their interests and needs using their imagination and creativity. Art, in turn, helps in the comprehensive development of child’s personality, especially children’s drawing consists an analysis of mental properties and is distinguished in various stages like a process of realistic representations. For this reason, I was interested in re searching children’s drawings, of different ages, portraying their families and comparing its progress at these different stages of development. Purpose: This work aims at comparative study of children’s drawings, depicting a family and highlighting the characteristics of each age group. In this context, in the first part of my work there is a bibliographic review with the aim of gathering material for the imple mentation of the comparison later, which is pointed in the second part. In the third and last part of this work a survey and a comparative report are carried out. Method: For the comprehensive approach to the subject, it was necessary to follow a qualitied research that is characterized by continuous and direct presence of the re searcher throughout the research aiming at the collection and analysis of all the infor mation. Particularly, action-research was used as a method of data collection. More spe cifically, content analysis based on participatory observation was used as a method of da ta collection. Results: With the analysis of results, after the comparison, the progress of children’s drawing from age to age was highlighted as well as the ability and the way that children draw their families were investigated. Discussion: The results showed that the characteristics of each age and the way, that children portray their family are developing significantly day by day.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές