dc.contributor.advisor | Νταλιάνης, Κλήμης | |
dc.contributor.author | Σαμιωτάκη, Διαμάντω | |
dc.date.accessioned | 2021-10-11T10:45:55Z | |
dc.date.available | 2021-10-11T10:45:55Z | |
dc.date.issued | 2021-10-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1302 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1153 | |
dc.description.abstract | Εισαγωγή: Οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί αποτελούν λειτουργικά συστήματα με αποστολή τους την προώθηση της μάθησης και της γνώσης. Ο σκοπός τους είναι διττός, εκπαιδευτι-κός και κοινωνικός. Η διοικητική λειτουργία των οργανισμών αυτών συμβάλει καθορι-στικά στην επίτευξη της αποστολής τους, ενώ οι επικοινωνία και η συνεργασία μεταξύ των μελών του εκπαιδευτικού οργανισμού αναδεικνύεται ως καθοριστικός παράγοντας της εύρυθμης λειτουργίας τους. Η ψηφιακή επικοινωνία μετασχηματίζει το σχολείο σε μια νέα ανοικτή μορφή λειτουργίας του. Και ενώ οι μορφές αυτές, με τον χαρακτήρα της ηλεκτρο-νικής διακυβέρνησης, αξιοποιούνται τα τελευταία χρόνια στη διοίκηση της εκπαίδευσης συμβάλλοντας στον μετασχηματισμό του σχολείου σε ένα ανοικτό forum της κοινωνίας πολιτών, η τρέχουσα κατάσταση της πανδημίας covid-19 ώθησε σε μεγαλύτερο βαθμό την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν.
Σκοπός: Σκοπός της μελέτης είναι η διερεύνηση της επίδρασης των εναλλακτικών/ψηφια-κών μορφών επικοινωνίας και συνεργασίας των μελών του εκπαιδευτικού προσωπικού, στην αποτελεσματική λειτουργία του εκπαιδευτικού οργανισμού, με έμφαση στις διοικη-τικές λειτουργίες του.
Μέθοδος: Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια κριτική μετα-ανάλυση της βιβλιογραφίας σχε-τικά με την ερευνητική υπόθεση, ότι οι εναλλακτικές/ψηφιακές μορφές επικοινωνίας που προσφέρονται μέσω της τεχνολογίας προωθούν τις διοικητικές διαδικασίες των εκπαιδευ-τικών οργανισμών συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην εκπλήρωση της αποστολής αυ-τών. Η μετα-ανάλυση είναι μια πρόσφατη τάση στην έρευνα. Αναφέρεται στην ανάλυση δημοσιευμένων μελετών για την εξέταση τάσεων στη βιβλιογραφία ή στα αποτελέσματα των ερευνητικών μελετών, όπως ο αντίκτυπος μιας συγκεκριμένης ανεξάρτητης μεταβλη-τής σε μια άλλη. Συγκεκριμένα, στην μελέτη αυτή εξετάζεται η επίδραση της μεταβλητής «Ψηφιακή Επικοινωνία» στη μεταβλητή «Λειτουργία του Εκπαιδευτικού Οργανισμού».
Συμπεράσματα: Η επικοινωνία αποτελεί μια κομβική διαδικασία στη λειτουργία της κοι-νωνίας και η εξέλιξη της επικοινωνίας επηρεάζεται από την ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας. Οι εναλλακτικές/ψηφιακές μορφές επικοινωνίας επηρεάζουν σε εξαιρε-τικά σημαντικό βαθμό τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, την παραγωγή και διάδοση της γνώσης. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των εκπαιδευτικών οργανισμών, αναπτύσσεται ραγδαία και επηρεάζει σημαντικά τις διοικητικές λειτουργίες. Οι διοικητικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων και επίλυσης συγκρούσεων στην ψηφιακή μορφή λειτουργίας τους α-ποτελούν μεγάλη πρόκληση ως προς την αποτελεσματικότητά τους. | el |
dc.format.extent | 74 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Μετασχηματισμός | el |
dc.subject | Διοίκηση | el |
dc.subject | Ανοικτό Σχολείο | el |
dc.subject | Ψηφιακή επικοινωνία | el |
dc.title | Εναλλακτικές μορφές επικοινωνίας και συνεργασίας στην εκπαίδευση με τη χρήση νέων τεχνολογιών και ο μετασχηματισμός του σχολείου | el |
dc.title.alternative | Alternatives Forms of Communication and Cooperation in Education with the Aid of New Technologies and the Transformation of School | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | KARKALOUSOS, PETROS | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Introduction: Educational institutions are operating systems whose mission is to promote learning and knowledge. Their purpose is twofold, educational and social. The administra-tion of these organizations is highly instrumental in accomplishing their mission, while com-munication and cooperation among members of the educational institution has been iden-tified as a decisive factor in its proper functioning. Digital communication is transforming the school into a new open form of operation. And while such forms, pertaining to eGov-ernment services, have been used in educational administration over the past few years, transforming the school into an open civil society forum, the current situation arising from the COVID-19 pandemic has led to further exploration of the possibilities offered by tech-nology. This study is a critical analysis of the alternatives provided by new technologies in the field of educational institutions.
Purpose: The aim of the study is to investigate the impact of alternative/digital forms of communication and collaboration among members of the educational staff on the effective functioning of the educational organization, with emphasis on its administrative functions.
Method: This study is a critical meta-analysis of literature relevant to the research hypoth-esis that the alternative forms of communication provided by technology can promote ad-ministrative procedures in educational organizations, thus contributing to their mission be-ing accomplished. Meta-analysis is a recent research trend. It is about analyzing published studies to investigate trends in the relevant literature or research findings, such as the ef-fect of a particular independent variable on another. Specifically, this study examines the effect of the variable "Digital Communication" on the variable "Operation of the Educa-tional Organization".
Results: Communication is a key process in the functioning of society and the evolution of communication is influenced by the development of science and technology. Alterna-tive/digital forms of communication have an extremely important influence on educational organizations, the production and dissemination of knowledge. The digital transformation of educational organizations is developing rapidly and has a significant impact on adminis-trative functions. Administrative decision-making and conflict resolution processes in their digital form are a major challenge to their effectiveness. | el |