Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση: συγκριτική μελέτη

dc.contributor.advisorΣγουροπούλου, Κλειώ
dc.contributor.advisorΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.authorΒολιώτη, Όλγα
dc.date.accessioned2021-10-27T07:04:42Z
dc.date.available2021-10-27T07:04:42Z
dc.date.issued2021-09-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1442
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1293
dc.description.abstractΑυτή η μελέτη αποτελεί μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με την επαυξημένη πραγματικότητα (ΕΠ) που χρησιμοποιείται σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Αναζητήθηκαν στοιχεία σχετικά με παράγοντες όπως το έτος δημοσίευσης, η ηλικία των μαθητών, το μάθημα και η μεθοδολογία έρευνας. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να παρουσιάσει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τις προκλήσεις που απορρέουν από τη χρήση της ΕΠ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η αναζήτηση πραγματοποιήθηκε στον ιστότοπο του Scopus, όπου αναζητήθηκαν αγγλικά άρθρα της τελευταίας δεκαετίας. Μετά την επιλογή, αναλύθηκαν συνολικά 20 ερευνητικά άρθρα. Τα ευρήματα κατέδειξαν αύξηση του αριθμού των μελετών σχετικά με την ΕΠ κατά τα τελευταία τρία χρόνια. Τα πιο συχνά αναφερόμενα πλεονεκτήματα της ΕΠ είναι ότι προάγει τη συμμετοχή στο μάθημα, παρέχει κίνητρα και οδηγεί σε βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα. Ορισμένες σημαντικές προκλήσεις που προκύπτουν από τη χρήση της ΕΠ αφορούν λειτουργικά θέματα, τη μικρή έκταση των ερευνών και την έλλειψη εκπαιδευτικού υλικού ΕΠ. Τα πλεονεκτήματα και οι προκλήσεις στο σύνολό τους περιγράφονται λεπτομερώς στην εργασία. Επιπλέον, εντοπίζονται τα υπάρχοντα κενά και οι ανάγκες στην έρευνα της ΕΠ και προσφέρονται προτάσεις για μελλοντική έρευνα καθώς υπάρχει χώρος για μεγάλη βελτίωση.el
dc.format.extent68el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.subjectΣυστηματική βιβλιογραφική ανασκόπησηel
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subjectΕπαυξημένη μάθησηel
dc.subjectΨηφιακά παιχνίδιαel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.titleΗ επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση: συγκριτική μελέτηel
dc.title.alternativeAugmented reality: a comparative studyel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTselenti, Panagiota
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThis study presents a systematic literature review on augmented reality (AR) used in educational settings. Researcher has compared and found results about factors such as publication year, learner age, subject, research method. This paper aims to present valuable information on the advantages and challenges of using AR in educational settings. The search of scientific articles was conducted in the Scopus database, with criteria being English articles of the last decade. After the selection, a total of 20 research articles were analyzed. The findings revealed an increase in the number of AR studies during the last three years. The most reported advantage of AR is that it promotes participation, provides motivation and results in enhanced learning achievement. Some noted challenges imposed by AR are usability issues, small range research and lack of AR educational material. We found several other challenges and numerous advantages of AR usage, which are discussed in detail. In addition, current gaps in AR research and needs in the field are identified, and suggestions are offered for future research as there is space for a lot of improvement.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές