dc.contributor.advisor | Λαμπροπούλου, Κυριακή | |
dc.contributor.author | Σπανού, Αρετή | |
dc.date.accessioned | 2021-11-11T13:36:54Z | |
dc.date.available | 2021-11-11T13:36:54Z | |
dc.date.issued | 2021-09-22 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1520 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1371 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα μελέτη, αναλύουμε τη δομή, το σχέδιο δράσης και τις διαδικασίες που
πρέπει να ακολουθήσει μια ομάδα διαχείρισης κρίσεων στις επιχειρήσεις τροφίμων.
Κρίσεις στις επιχειρήσεις μπορεί να έχουν χαμηλή πιθανότητα εμφάνισης αλλά έχουν
υψηλό αντίκτυπο. Η διαχείριση τους είναι απαραίτητη για τη μείωση των αρνητικών
επιπτώσεων στην επιχείρηση. Για αυτό το λόγο είναι απαραίτητη η δημιουργία μιας
σωστά δομημένης Ομάδας Διαχείρισης Κρίσεων (ΟΔΚ).
Βάσει των συνηθέστερων κρίσεων στις επιχειρήσεις τροφίμων είναι εύκολα
αντιληπτό ότι το μεγαλύτερο βάρος της ΟΔΚ αναλαμβάνει το τμήμα Διασφάλισης
Ποιότητας, ενώ η ύπαρξη της ΟΔΚ είναι υποχρεωτική λόγω των προτύπων (HACCP,
ISO 22000 κ.α.).
Μια πρόσφατη κρίση την οποία κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις
τροφίμων είναι και αυτή της πανδημίας του COVID-19.
Η ομάδα αυτή αποτελείται από 3 βασικούς πυλώνες που είναι η Διασφάλιση
Ποιότητας, το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και το τμήμα Ασφαλείας. Είναι αυτή
που θα ορίσει την ηγεσία της ομάδας και όλες τις διαδικασίες που πρέπει να
ακολουθηθούν σε μια τέτοια κρίση όπως είναι οι διαδικασίες εξυγίανσης, ατομικής
προστασίας, φυσικής απόστασης των εργαζομένων, παρακολούθηση και εφαρμογή
όλων των μέτρων της κυβέρνησης όπως self test, rapid test, καταγραφή συμβάντων,
ιχνηλάτηση όπου είναι απαραίτητη, βάρδιες κ.α.. Είναι υπεύθυνοι για το στήσιμο
όλων των διαδικασιών, την επιλογή πρόσθετων μελών στην ομάδα, το διαμοιρασμό
των εργασιών, την επίβλεψη και των έλεγχο όλων των παραπάνω. | el |
dc.format.extent | 55 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Covid-19 | el |
dc.subject | Food industry | el |
dc.subject | Crisis management team | el |
dc.title | Crisis management team σε εταιρία τροφίμων. Η αντιμετώπιση του covid 19 | el |
dc.title.alternative | Crisis management team in the food industry. Management of covid-19 | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Kanellou, Anastasia | |
dc.contributor.committee | HOUHOULA, DIMITRA | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Τροφίμων | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων | el |
dc.contributor.master | Καινοτομία, Ποιότητα και Ασφάλεια Τροφίμων | el |
dc.description.abstracttranslated | In the present study, we analyze the structure, action plan and procedures to be
followed by a crisis management team in the food businesses.
Business crises may have a low probability of occurrence but have a high impact.
Their management is necessary to reduce the negative impact on the business. For this
reason, it is necessary to create a well structured Crisis Management Team (CMT).
Based on the most common crises in food businesses, it is easy to understand that
most of the burden of the CMT is borne by the Quality Assurance department, while
the existence of the crisis management team is a prerequisite of the food management
systems (HACCP, ISO 22000 etc.).
A recent crisis that food businesses have been called upon to deal with is that of the
COVID-19 pandemic.
This group consists of 3 main pillars which are Quality Assurance, Human Resources
and Security representatives . The members of this team will define the leadership of
the team and all the procedures that must be followed in such a crisis as the
procedures of consolidation, personal protection, physical distance of employees,
monitoring and implementation all government measures such as self tests, rapid
tests, event logging, tracking where necessary, shifts etc. etc. They are responsible for
setting up all the procedures, the selection additional team members, job sharing,
supervision and control of all of the above. | el |