Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

dc.contributor.advisorPANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.authorΚορμπάκη, Ευγενία
dc.date.accessioned2021-11-26T07:59:27Z
dc.date.available2021-11-26T07:59:27Z
dc.date.issued2021-09-23
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1586
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1437
dc.description.abstractH έκρηξη της ψηφιακής τεχνολογίας και της διαδεδομένης χρήσης υπολογιστών και smartphones, οδήγησαν τις επιχειρήσεις να πειραματιστούν σε νέες τακτικές μάρκετινγκ με σκοπό την επίτευξη των στόχων τους. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τον ρόλο του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την λειτουργία και την ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η εργασία εκπονήθηκε μέσω ενός συνδυασμού θεωρητικής και πρακτικής προσέγγισης, με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε ηλεκτρονικά. Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον ρόλο του ψηφιακού μάρκετινγκ και της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων βάσει ερωτηματολογίου και συγκριτικά με την σχετική βιβλιογραφία. Στο πρώτο μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται η θεωρητική επισκόπηση, ενώ στο δεύτερο μέρος η ποσοτική έρευνα. Μέσω της χρήσης της ποσοτικής έρευνας, θα εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με την συμπεριφορά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την στάση τους απέναντι στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από την έρευνα δείγματος 110 συμμετεχόντων οδήγησαν σε σημαντικά συμπεράσματα.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectSocial mediael
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectDigital marketingel
dc.subjectΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.titleΟ ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) στις μικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.title.alternativeThe role of digital marketing and social media networking in small and medium-sized enterprisesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΚυτάγιας, Χρήστος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThe explosion of digital technology and the widespread use of computers and smartphones, led companies to experiment with new marketing tactics in order to achieve their goals. This thesis deals with the role of digital marketing and social media in the operation and development of small and medium-sized enterprises. The thesis was prepared through a combination of theoretical and practical approach with the help of a questionnaire that was distributed electronically. The purpose of this thesis is to study the role of digital marketing and the use of social media in the development of small and medium enterprises based on a questionnaire and compared to the relevant literature. In the first part of thesis, is presented the theoretical overview, while in the second part the quantitative research. Through the use of quantitative research, conclusions will be drawn about the behavior of small and medium-sized enterprises and their attitude towards digital marketing and social media. The data collected from the survey of a sample of 110 participants led to significant findings.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές