Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας

dc.contributor.advisorΚάβουρα, Ανδρονίκη
dc.contributor.authorΔημάκου, Δήμητρα
dc.date.accessioned2021-12-20T12:11:00Z
dc.date.available2021-12-20T12:11:00Z
dc.date.issued2021-11-26
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1631
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1482
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας – Διερεύνηση της άποψης των επιχειρήσεων της Αττικής. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται ο σκοπός και οι στόχοι της διπλωματικής εργασίας. Ακόμα, επισημαίνεται ο τρόπος που πραγματοποιήθηκε η συγγραφή της. Επιπλέον, γίνεται σύντομη αναφορά στην έρευνα που εκπονήθηκε, της οποίας τα αποτελέσματα αναλύονται εκτενώς στο έβδομο κεφάλαιο. Στο δεύτερο κεφάλαιο ορίζεται η έννοια του Marketing και στην συνέχεια γίνεται η ανάλυση του μίγματος μάρκετινγκ. Αρχικά, γίνεται εστίαση στα 4Ps και στον εμπλουτισμό αυτών σε 7Ps αλλά και στον μετέπειτα μετασχηματισμό τους σε 4Cs δίνοντας έμφαση στην ανάλυση της επικοινωνίας μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται η εισαγωγή στο digital marketing και στη συνέχεια αναφέρονται εκτενώς τα εργαλεία μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται. Παράλληλα, γίνεται η ομαδοποίησή τους βάσει αμφίδρομης και μονόδρομης επικοινωνίας και η κατηγοριοποίηση τους βάσει διάδοσης. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται διεξοδικά το εργαλείο digital marketing, Content marketing. Πιο συγκεκριμένα, στην αρχή ορίζεται ως έννοια και στη συνέχεια παρατίθενται οι λόγοι επιλογής του από τους από τους επαγγελματίες. Έπειτα, παρουσιάζεται η επίδραση της δημιουργικότητας στο Content Marketing. Αναλύονται οι στόχοι και η στρατηγική που πρέπει να επιλέγονται κατά το σχεδιασμό μιας καμπάνιας αλλά και το πως θα ήταν καλό να σχεδιάζεται μία καμπάνια μάρκετινγκ περιεχομένου. Το κεφάλαιο κλείνει με τις μεθόδους που μετριέται η απόδοση μιας καμπάνιας. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας. Αναλυτικότερα, παρατίθεται ο στόχος, η προσέγγιση, τα ερευνητικά ερωτήματα, η τεχνική, η φιλοσοφία, το δείγμα, οι στατιστικές τεχνικές, ο σχεδιασμός του ερευνητικού εργαλείου και τα μειονεκτήματα της έρευνας. Στο έκτο κεφάλαιο γίνεται η περιγραφική ανάλυση των αποτελεσμάτων. Αναλυτικότερα, παρουσιάζεται το δείγμα που συμμετείχε στην έρευνα και η περιγραφική στατιστική ανάλυση των απαντήσεων στα ερωτήματα του ερευνητικού εργαλείου. Στο έβδομο παρουσιάζεται ο έλεγχος των ερευνητικών υποθέσεων και στο όγδοο και τελευταίο κεφάλαιο, γίνεται η σύνοψη των ευρημάτων και ο εκτενής σχολιασμός γύρω από αυτά. Τέλος, δίνεται απάντηση στο ερώτημα αν η τακτική του content marketing είναι σημαντικός αρωγός για την επιτυχία της digital καμπάνιας και κατά συνέπεια της digital στρατηγικής επικοινωνίας.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΣτρατηγική επικοινωνίαel
dc.subjectΜάρκετινγκ περιεχομένουel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectΒελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησηςel
dc.subjectΨηφιακή καμπάνιαel
dc.subjectΔημιουργικό περιεχόμενοel
dc.subjectStrategic communicationel
dc.subjectContent marketingel
dc.subjectDigital marketingel
dc.subjectMarketingel
dc.subjectCreative contentel
dc.subjectStorytellingel
dc.subjectSocial mediael
dc.subjectSEOel
dc.subjectBloggingel
dc.subjectDigital campaignel
dc.titleΤο content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίαςel
dc.title.alternativeContent marketing as part of a successful digital communication strategyel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeGiovanis, Apostolos
dc.contributor.committeeΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές