Τουριστικό ψηφιακό marketing σε καιρούς πανδημίας για τη νήσο Θάσο
Digital tourism marketing, during the pandemic, in the island of Thassos
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Αυγερινού, Κωνσταντίνα
Ημερομηνία
2021-12Επιβλέπων
Κάβουρα, ΑνδρονίκηΛέξεις-κλειδιά
Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Online marketing ; Online πωλήσεις ; Ανταγωνιστικότητα ; Θάσος ; ΠανδημίαΠερίληψη
Η εργασία αυτή είχε σκοπό τη διερεύνηση της χρήσης του ψηφιακού marketing των τουριστικών καταλυμάτων της νήσου Θάσου κατά τον καιρό της πανδημίας. Η έρευνα αυτή αποσκοπεί να δώσει απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα όπως: εάν η αυξημένη ηλεκτρονική παρουσία των ξενοδοχείων του δείγματος, επιδρά στην αποτελεσματικότητα της καμπάνιας marketing, εάν η υλοποίηση διαφημιστικών καμπανιών, σχετίζεται με την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας marketing και εάν ισχύει ότι όταν οι συμμετέχοντες προτρέπουν τους επισκέπτες να τους προτείνουν online ή ofline, τότε επιδρά στην αποτελεσματικότητα της καμπάνιας marketing. Επιπροσθέτως, η έρευνα αυτή αποσκοπεί να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: εάν ισχύει ότι όταν οι συμμετέχοντες προτρέπουν τους επισκέπτες να τους αξιολογήσουν online, τότε σχετίζεται με την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας marketing, εάν η επένδυση σε κατάλληλο εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό για την άρτια υλοποίηση του ψηφιακού marketing, επιδρά στην αποτελεσματικότητα της καμπάνιας marketing, εάν η επένδυση σε κατάλληλο εξοπλισμό και στο ανθρώπινο δυναμικό, σχετίζεται με την επίδραση της πανδημίας στην επιχείρηση και τέλος, εάν η επίδραση της πανδημίας στην επιχείρηση, σχετίζεται με τα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Instagram, Tik Tok, Youtube και Pinterest) που επιλέγουν οι ξενοδόχοι. Στα πλαίσια της εργασίας αυτής πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα η οποία επιβεβαίωσε τα περισσότερα ερευνητικά ερωτήματα και έδειξε πως υπάρχουν σημαντικές σχέσεις μεταξύ των μεταβλητών της έρευνας.
Περίληψη
The purpose of this study was to investigate the use of digital marketing of tourist accommodation on the island of Thasos during the pandemic. This research aims to answer important questions such as: whether the increased online presence of the sample hotels affects the effectiveness of the marketing campaign, whether the implementation of advertising campaigns is related to the effectiveness of the marketing campaign and whether the participants urge to suggest visitors online or offline, then it affects the effectiveness of the marketing campaign. In addition, this research aims to provide answers to questions such as: if it is true that when participants urge visitors to rate them online, then it is related to the effectiveness of the marketing campaign, if investing in appropriate equipment and human resources for its smooth implementation digital marketing, affects the effectiveness of the marketing campaign, if the investment in appropriate equipment and human resources, is related to the impact of the pandemic on the business and finally, if the impact of the pandemic on the business, is related to the social networks chosen by hoteliers. In the context of this work, a quantitative research was conducted which confirmed most of the research questions and showed that there are important relationships between the research variables.