Show simple item record

Διερεύνηση των απόψεων των γονέων μαθητών με αυτισμό σχετικά με τις πρακτικές συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στο γενικό σχολείο: γονεϊκή εμπλοκή και αποτελεσματική επικοινωνία

dc.contributor.advisorMeintasi, Athanasia
dc.contributor.advisorPanagakos, Ioannis
dc.contributor.authorΓάλλιου, Μαρίνα
dc.contributor.authorΕπισκόπου, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2022-01-18T11:16:27Z
dc.date.available2022-01-18T11:16:27Z
dc.date.issued2021-10-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1661
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1512
dc.description.abstractΗ συμμετοχή των γονέων στη διαδικασία λήψης αποφάσεων στην ειδική εκπαίδευση είναι ζωτικής σημασίας. Το πιο σημαντικό πράγμα που μπορούν να κάνουν οι γονείς είναι να διασφαλίσουν ότι συμμετέχουν και να αναλάβουν ενεργό ρόλο ως μέλος της ομάδας του σχολείου. Ένας σημαντικό παράγοντας της γονεϊκής εμπλοκής αποτελεί η σχέση του γονέα με το σχολείο. Η δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων σχολείου και γονέων, αποτελεί ένα κρίσιμο μέρος της αποτελεσματικής επικοινωνίας μεταξύ τους. Σκοπός: Η διερεύνηση των απόψεων των γονέων παιδιών με αυτισμό σχετικά με τον βαθμό εμπλοκής τους στην σχολική μονάδα. Μέθοδος: Τα δεδομένα θα συλλεχθούν μέσω , ηλεκτρονικής μορφής, ερωτηματολόγια, σε δείγμα Ν=52 γονέων των οποίων τα παιδιά έχουν διάγνωση αυτισμού. Τα αποτελέσματα θα διεξαχθούν μέσω της χρήσης SPSS και την στατιστική σύγκριση και ανάλυση των δειγμάτων. Προσδοκώμενα αποτελέσματα: Από την έρευνα αναμένεται να αποτυπωθεί ο βαθμός , που οι περισσότεροι γονείς συμμετέχουν στην συμπεριληπτική εκπαίδευση του παιδιού τους αλλά και να καταγραφεί ο τρόπος επικοινωνίας και η ύπαρξη η μη σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ τους. Η έρευνα αναμένεται, επίσης, να δείξει την ανησυχία των γονέων σχετικά με την εξειδίκευση των εκπαιδευτικών σχετικά με το είδος της ειδικής ανάγκης του παιδιού τους σε ένα γενικό πλαίσιο, αλλά την γενικότερη προθυμία να συνεργαστούν για το βέλτιστο δυνατό ακαδημαϊκό, συμπεριφορικό και κοινωνικό επίτευγμα των παιδιών τους. Συμπεράσματα: Η ουσιαστική επικοινωνία και η οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης οικογένειας και σχολείου θα εμπλουτίσουν τη μαθησιακή διαδικασία, αυξάνοντας την εκπαιδευτική αυτοαποτελεσματικότητα και εξασφαλίζοντας την συνεχόμενη γονεϊκή εμπλοκή.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΓονεϊκή εμπλοκήel
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectΓενικό σχολείοel
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων των γονέων μαθητών με αυτισμό σχετικά με τις πρακτικές συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στο γενικό σχολείο: γονεϊκή εμπλοκή και αποτελεσματική επικοινωνίαel
dc.title.alternativeExploring the views of parents of students with autism on inclusive general school practices: parental involvement and effective communicationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePapageorgiou, Efstathia
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe involvement of parents in the decision-making process in special education is vital. The most important thing parents can do is ensure that they participate and take an active role as a member of the school team. An important factor in parental involvement is the parent-school relationship. Creating meaningful school-parent relationships is a critical part of effective communication. Aim: To investigate the views of parents of children with autism regarding their degree of involvement in the school unit Method: The data will be collected through electronic form, questionnaires, in a sample of N = 52 parents whose children are diagnosed with autism. The results will be conducted through the use of SPSS and the statistical comparison and analysis of the samples. Expected results: The research is expected to capture the extent to which most parents participate in the inclusive education of their child but also to record the way of communication and the existence of non-relationships of trust between them. The research is also expected to show parents 'concern about teachers' specialization in their child's special needs in a general context, but the general willingness to work together for the best possible academic, behavioral and social achievement of their children. Conclusions: Essential communication and building family and school trust relationships will enrich the learning process, increasing educational self-efficacy and ensuring continued parental involvement.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές