Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η διαμόρφωση της αξίας της μάρκας μέσω του μάρκετινγκ - Μελέτη περίπτωσης Coca-Cola

dc.contributor.advisorGiovanis, Apostolos
dc.contributor.authorΜπενάκης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2022-02-11T07:51:13Z
dc.date.available2022-02-11T07:51:13Z
dc.date.issued2021-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1717
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1568
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει πώς το μάρκετινγκ διαμορφώνει την αξία της μάρκας. Για τον σκοπό αυτό μελετάται η καταναλωτική συμπεριφορά και ο ρόλος της μάρκας σε προϊόντα αναψυκτικών τύπου Cola. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος προσεγγίζεται θεωρητικά η μάρκα και όλα τα στοιχεία που την αποτελούν, εστιάζοντας στην επικοινωνία και στην δημιουργία στρατηγικής της, προκειμένου η επιχείρηση να δημιουργήσει δυνατή εικόνα, με συνέπεια την σταθερή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Στο δεύτερο μέρος εξετάζεται η μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Coca-Cola, όσον αφορά τη στρατηγική της εικόνας της μάρκας της και για ποιους λόγους καθίσταται δημοφιλής. Ως προς τη μέθοδο επιλέχθηκε η έρευνα της επισκόπησης (surveyresearch) με την χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το δείγμα αποτέλεσαν 300 καταναλωτές, ενώ τα αποτελέσματα αναλύθηκαν με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS25.0 και το Microsoft Office Excel 2013. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της έρευνας και τέλος, η εργασία ολοκληρώνεται με τα γενικά συμπεράσματα που μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για περαιτέρω συζήτηση.el
dc.format.extent102el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΜάρκα προϊόντοςel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectΚύκλος Ζωής Προϊόντοςel
dc.subjectΕπωνυμίαel
dc.subjectΦήμηel
dc.subjectCoca-Colael
dc.titleΗ διαμόρφωση της αξίας της μάρκας μέσω του μάρκετινγκ - Μελέτη περίπτωσης Coca-Colael
dc.title.alternativeShaping the value of branding through marketing - The Coca-Cola case studyel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΤομαράς, Πέτρος
dc.contributor.committeeRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this study was to study how marketing shapes Branding value. For this purpose, the consumer behavior and the role of the brand in Cola-type soft drinks are studied. The work consists of two parts. The first part theoretically approaches the brand and all the elements that make it up, focusing on brand communication and brand strategy, in order for the company to create a strong image, resulting in consistent consumer buying behavior. The second part examines the case study of the Coca-Cola company, regarding the strategy of its brand image and why it is becoming popular. Regarding the method, the survey (surveyresearch) was chosen using a structured questionnaire. The sample consisted of 300 consumers, while the results were analyzed with the statistical program SPSS25.0 and Microsoft Office Excel 2013. Then the results and conclusions of the research are presented and finally, the work is completed with the general conclusions that can form the basis for further discussion.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές