Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αυτισμός και Φυσική Αγωγή, Νέες Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις

dc.contributor.advisorΚριεμπάρδης, Αναστάσιος
dc.contributor.authorΚαραμανλή, Μαρία
dc.date.accessioned2022-02-21T09:22:39Z
dc.date.available2022-02-21T09:22:39Z
dc.date.issued2022-02-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1738
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1589
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Αυτισμός και Φυσική Αγωγή, Νέες εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις» αποτελεί μια βιβλιογραφική έρευνα που έχει σαν σκοπό να μελετήσει σφαιρικά την νευρολογική διαταραχή του Αυτισμού ή αλλιώς Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Μια διαταραχή που εκδηλώνεται στην πρώιμη παιδική ηλικία και επηρεάζει σχεδόν όλους τους τομείς της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Έπειτα στοχεύει να αναφερθεί στην Επιστήμη της Φυσικής Αγωγής και να καταγράψει ολοπλεύρως την προσφορά της στην αντιμετώπιση της συγκεκριμένης διαταραχής σε πνευματικό, ψυχοκινητικό και εκπαιδευτικό επίπεδο. Στο πρώτο μέρος της εργασίας γίνεται μια πλήρης αναφορά στην Διαταραχή του Φάσματος του Αυτισμού (Autism Spectrum Disorders). Καταγράφεται ο ορισμός της και γίνεται μια ιστορική αναδρομή. Ακολουθεί αναλυτική αναφορά στα αίτια που ενοχοποιούνται για την εκδήλωσή της, στην κλινική της εικόνα και τις υποκατηγορίες στις οποίες διακρίνεται. Ολοκληρώνοντας το πρώτο μέρος καταγράφονται και νεώτερες απόψεις σχετικές με την αιτιοπαθογένεια των Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται η Επιστήμη της Φυσικής αγωγής, ο ορισμός και ο σκοπός που υπηρετεί. Αφού γίνει μια σύντομη ιστορική αναδρομή προχωράμε στη σχέση που αυτή έχει με την νευροαναπτυξιακή διαταραχή του Αυτισμού. Αναλύονται οι τομείς της ξεχωριστά και τα οφέλη που αυτοί προσφέρουν σ΄ όσους ανήκουν στο Φάσμα του Αυτισμού. Τελειώνοντας την εν λόγω ανασκοπική εργασία παρουσιάζονται νεώτερες μελέτες που αφορούν τις πιο πρόσφατες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στον τομέα της φυσικής δραστηριότητας και άσκησης για τα παιδιά που ανήκουν στο Φάσμα των Αυτιστικών Διαταραχών. Καθώς, και μια μελέτη περίπτωσης που στοχεύει να ενισχύσει την σημαντική συμβολή της Ειδικής Φυσικής Αγωγής στη ζωή όσων έχουν διαγνωσθεί με Διαταραχή Αυτισμού.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΔιαταραχή αυτιστικού φάσματοςel
dc.subjectΕιδική φυσική αγωγήel
dc.subjectΚινητικές δραστηριότητεςel
dc.titleΑυτισμός και Φυσική Αγωγή, Νέες Εκπαιδευτικές Προσεγγίσειςel
dc.title.alternativeAutism and Physical Education, New Educational Approachesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKonstanti, Ourania
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe present dissertation entitled " Physical Education and Autism, New Educational Approaches" is a literature that aims to study comprehensively the neurological disorder of Autism or differently named Autism Spectrum Disorders. A disorder that manifests itself in early childhood and affects almost all areas of human behavior. Then, it aims to refer to the Science of Physical Education and to record in full its contribution to the treatment of this disorder on a spiritual, psychomotor and educational level. In the first part of the work there is a complete report on Autism Spectrum Disorders. Its definition is recorded and a historical review is made. The following is a detailed report on the causes that are blamed for its manifestation, its clinical picture and the subcategories in which it is distinguished. At the end of the first part, newer views are recorded regarding the etiology of Diffuse Developmental Disorders. The second part presents the Science of Physical Education, the definition and the purpose it serves. After a brief historical review, we move on to the relationship it has with the neurodevelopmental disorder of Autism. Its areas are analyzed separately and the benefits they offer to those who belong to the Autism Spectrum. In conclusion, this review presents the latest studies on the latest educational approaches in the field of physical activity and exercise for children belonging to the Spectrum of Diffuse Developmental Disorders. As well as a Case Study that aims to enhance the important contribution of Special Physical Education to life as they have been diagnosed with Autism Disorder.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές