Εμφάνιση απλής εγγραφής

Υλοποίηση, διαχείριση και επίβλεψη της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης μάθησης (LMS)

dc.contributor.advisorHalidias, Nikolaos
dc.contributor.advisorMeintasi, Athanasia
dc.contributor.authorΜπαλατσός, Θωμάς
dc.date.accessioned2022-02-23T09:10:41Z
dc.date.available2022-02-23T09:10:41Z
dc.date.issued2022-02-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1755
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1606
dc.description.abstractΗ αλματώδης τεχνολογική πρόοδος σε συνδυασμό με την έκρηξη πληροφοριών που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη εποχή επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε όλους τους τομείς. Ένας από αυτούς τους τομείς είναι και ο τομέας της εκπαίδευσης στον οποίο οι Νέες Τεχνολογίες ασκούν ιδιαίτερη επιρροή. Απότοκος των εξελίξεων των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Πρόσφατα με αφορμή την πανδημία του κορωνοϊου η τηλεκπαίδευση εισήλθε δυναμικά στο προσκήνιο ως μέσο εκπαίδευσης αλλά και ως μέσο απόκτησης πρόσθετων επαγγελματικών εφοδίων. Στην παρούσα εργασία διερευνάται ο ρόλος του εκπαιδευτή, τα μέσα και ο τρόπος διαχείρισης των εργαλείων που του προσφέρονται καθώς και ο σκοπός τους. Παράλληλα θα παρουσιαστούν τυχόν δυσκολίες που το ανακύπτουν ώστε να ξεπεραστούν σταδιακά αναλαμβάνοντας νέο ρόλο αυτόν του συντονιστή και εμψυχωτή του εκπαιδευόμενο του. Τέλος, τα συμπεράσματα της έρευνας θα αναδείξουν την αναγκαιότητα επαναπροσδιορισμού του εκπαιδευτικού διαδραματίζοντας πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο στη δημιουργία, τη διακίνηση και επεξεργασία των πληροφοριών που ούτως η άλλως επηρεάζουν στη ζωή μας.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαχείριση εκπαιδευτικής διαδικασίαςel
dc.subjectMoodleel
dc.titleΥλοποίηση, διαχείριση και επίβλεψη της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης μάθησης (LMS)el
dc.title.alternativeImplementation, management and supervision of the educational process through an electronic learning management systemel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeHalidias, Nikolaos
dc.contributor.committeeMeintasi, Athanasia
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedΤhe rapid technological advance, combined with the barrage of information that marks the modern era, bring significant changes in all sectors. One of those sectors is the sec-tor of Education, in which the New Technologies have a strong effect. One result of the progress of Technologies of Information and Communication is the Distance Learning. Recently, due to the Covid 19 pandemic, Distance Learning came to the fore dynami-cally as a way of Education but also as a way of obtaining additional qualifications. The present essay researches the tutor’s role, the means and the ways of managing the tools that he is offered, as well as their goal. At the same time, it presents the difficul-ties that occur, so that they could be gradually surpassed, by taking on a new role, the role of coordinating and inspiring confidence at his students. Finally, the conclusions of this essay will bring up the necessity of redefining the tutor, who now plays a crucial role in the creation, the transfer and processing of information that either way affect our lives.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές