Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το χιούμορ στη σχολική τάξη

dc.contributor.advisorMOUSENA, ELENI
dc.contributor.advisorPanagakos, Ioannis
dc.contributor.authorΓεωργακοπούλου, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2021-02-15T12:11:33Z
dc.date.issued2021-02-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/198
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-49
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει την ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία που αναφέρεται σε θέματα εκπαίδευσης, διδακτικής και ψυχολογίας σχετικά με τη χρήση του χιούμορ στη σχολική διαδικασία. Αφού γίνεται αποσαφήνιση του όρου του χιούμορ και ανάλυση των μορφών του, ακολουθεί αναφορά θεωρητικών προσεγγίσεων από κοινωνιολογική, ψυχαναλυτική και γνωσιακή σκοπιά. Στη συνέχεια, συνδέεται η χρήση του χιούμορ με το γέλιο και διερευνώνται τα όρια του χιούμορ και η διάκρισή του σε θετικό και αρνητικό. Το δεύτερο μέρος της εργασίας εστιάζει στη χρήση του χιούμορ συγκεκριμένα από τον εκπαιδευτικό στη σχολική τάξη. Είναι ευρέως γνωστό ότι η σωστή χρήση του χιούμορ στη διδακτική πράξη δημιουργεί θετικό σχολικό κλίμα και βελτιώνει την επικοινωνία του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του. Στην παρούσα εργασία, αναλύονται τα οφέλη της χρήσης του στη διδακτική πράξη αλλά και οι αρνητικές επιπτώσεις που επιφέρει η απρόσκοπτη χρήση του. Παράλληλα, εξετάζεται η επίδρασή του στις επιδόσεις των μαθητών και παρουσιάζονται μέθοδοι της χρήσης του στο σχολικό περιβάλλον.el
dc.format.extent40el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΧιούμορel
dc.subjectΣχολική τάξηel
dc.subjectΤο χιούμορ στη σχολική τάξηel
dc.subjectΧιούμορ και διδασκαλίαel
dc.titleΤο χιούμορ στη σχολική τάξηel
dc.title.alternativeHumor in the classroomel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePapageorgiou, Efstathia
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThis dissertation examines the Greek and foreign language literature that refers to issues of education, teaching and psychology related to the use of humor in the school process. After clarifying the term of humor and analyzing its forms, a report of theoretical approaches from a sociological, psychoanalytic and cognitive point of view follows. Then, the use of humor is connected with laughter and the limits of humor and its distinction between positive and negative are explored. The second part of the work focuses on the use of humor specifically by the teacher in the classroom. It is widely known that the proper use of humor in teaching practice creates a positive school climate and improves the teacher's communication with the students. In the present work, the benefits of its use in teaching practice and the negative effects of its smooth use are analyzed. At the same time, its effect on students' performance is examined and methods of its use in the school environment are presented.el
dcterms.embargoTerms12 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2022-02-15T12:11:34Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές