Εμφάνιση απλής εγγραφής

Lovermak - Social media

dc.contributor.advisorGiovanis, Apostolos
dc.contributor.authorΠάτσε, Κατερίνα
dc.date.accessioned2022-04-07T13:00:10Z
dc.date.available2022-04-07T13:00:10Z
dc.date.issued2022-02-23
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2079
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1930
dc.description.abstractΣτη σύγχρονη εποχή, η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει δημιουργήσει μια ψηφιακή πολιτεία των social media στα οποία έχουν πρόσβαση πάνω 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Λόγω της ολοένα και αυξανόμενης δημοτικότητας τους και της αδιαμφισβητητης δυνατότητας τους να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν, δημιουργήθηκε η ανάγκη να μελετηθεί και να ερευνηθεί η τάση αυτή στο πεδίο του Μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της ικανότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να καταστούν lovemarks, δηλαδή να δημιουργήσουν σχέσεις αγάπης και σεβασμού με τους χρήστες. Αρχικά αναπτύσσονται οι έννοιες όπως οι αγαπημένες επωνυμίες καθώς και οι παράγοντες που διαμορφώνουν μια αγαπημένη επωνυμία. Στην συνέχεια αναπτύσσεται η ερευνητική μεθοδολογία καθώς και ο τρόπος δημιουργίας του ερωτηματολογίου. Η έρευνα που διεξήχθη σε 600 χρήστες του διαδικτύου ήταν ποσοτική και χρησιμοποιήθηκαν ερωτήσεις βασισμένες κυρίως στους παράγοντες οι οποίοι διαμορφώνουν μία αγαπημένη επωνυμία κατά τους Song (2019) και Cho (2015). Τα ευρήματα από τη μελέτη έδειξαν ότι επαληθεύεται η πλειοψηφία των ερευνητικών υποθέσεων της εργασίας.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectLovemarkel
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectΕπωνυμίαel
dc.subjectMarketingel
dc.titleLovermak - Social mediael
dc.title.alternativeLovermak - Social mediael
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeAthanasopoulou, Pinelopi
dc.contributor.committeeRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedIn the modern era, the rapid growth of the internet has created a digital state of social media, in which over 1 billion users have access. Due to their growing popularity and their unquestionable ability to influence the consumer behavior of the people who use them, there is a need to study and research this trend in the field of Marketing. The purpose of this paper is to explore the ability of social media to become lovemarks, i.e. to create relationships of love and respect with users. Firstly, concepts such as favorite brands as well as the factors that shape a favorite brand are developed. Then the research methodology is developed as well as the method of creating the questionnaire. The survey that was conducted on 600 internet users was quantitative and used questions based mainly on the factors that form a favorite brand according to Song (2019) and Cho (2015). The findings from the study showed that the majority of the paper’s research hypotheses are verified.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές