Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση ενηλίκων ευάλωτων ομάδων πληθυσμού

dc.contributor.advisorΣοπίδου, Βαρβάρα
dc.contributor.advisorHalidias, Nikolaos
dc.contributor.authorΜπερδέκλη, Ελένη
dc.date.accessioned2021-02-17T06:30:21Z
dc.date.available2021-02-17T06:30:21Z
dc.date.issued2021-02-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/209
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-60
dc.description.abstractΣκοπός: Η διερεύνηση στις ίσες ευκαιρίες για εκπαίδευση ευπαθών ομάδων ενηλίκων Μέθοδος: Η δευτερογενής έρευνα της βιβλιογραφίας των ευάλωτων ομάδων πληθυσμού και των ίσων ευκαιριών εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα: εξέταση των ανειδίκευτων εργατών, των γλωσσικών ή/και φυλετικών μειονοτήτων, των μεταναστών, των άγαμων μητέρων, των λειτουργικά αναλφάβητων, των ενηλίκων με μαθησιακές ή κινητικές δυσκολίες, των χρηστών ουσιών, και των αποφυλακισμένων ενηλίκων, όπως και των ίσων ευκαιριών εκπαίδευσης, σε ευρωπαϊκά και ελληνικά πλαίσια. Αποτελέσματα: Υπάρχουν δύο θεμελιωδώς διαφορετικές προσεγγίσεις στη μέτρηση των εμποδίων. Η επιλογή της προσέγγισης έχει εκτεταμένες επιπτώσεις στις πληροφορίες που συλλέγονται, και κατά συνέπεια στις ευκαιρίες διατύπωσης συστάσεων πολιτικής. Η έρευνα έδειξε ότι η έλλειψη ενδιαφέροντος αντιμετωπίζεται ως μέρος του συνόλου των εμποδίων ενώ η λογική είναι ότι τα εμπόδια δημιουργούνται μόνο όταν δεν έχει πραγματοποιηθεί μια εκφρασμένη επιθυμία συμμετοχής και τότε ο στόχος είναι να ανακαλυφθεί το τί εμπόδισε τη συμμετοχή. Συμπεράσματα: Η έρευνα δείχνει ότι ένα σημαντικό μερίδιο του πληθυσμού αντιμετωπίζει εξωτερικά εμπόδια για την μάθηση. Ομοίως, οι ψυχολογικοί παράγοντες επηρεάζουν σημαντικά την ετοιμότητα των ατόμων να αναζητήσουν οργανωμένες μαθησιακές δραστηριότητες. Αρκετά άτομα παγκοσμίως δεν ήθελαν να σπουδάσουν επειδή θεωρούσαν τους εαυτούς τους αρκετά εγγράμματους. Η βιβλιογραφία δείχνει ότι τα εμπόδια διάθεσης είναι μακράν ο μεγαλύτερος αποτρεπτικός παράγοντας. Η έλλειψη ενδιαφέροντος αντικατοπτρίζει συχνά έναν υποκειμενικό ορθολογισμό που οικοδομείται γύρω από την πολιτιστική ιδιοκτησία, την ταυτότητα και το πλαίσιο της ζωής του ατόμου, ιδίως όσον αφορά την εργασία. Για να εγγραφεί ένα άτομο σε ένα μάθημα ή ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης, πρέπει να αποκτήσει την πεποίθηση ότι η μελέτη θα επηρεάσει θετικά την εργασιακή του κατάσταση ή /και την ποιότητα ζωής του. Η συμμετοχή για άλλους λόγους εκτός από την εργασία ή/και την βελτίωση της ποιότητας ζωής είναι ξένη για την οπτική και την ταυτότητα τέτοιων ατόμων.el
dc.format.extent52el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκων ευάλωτων ομάδων πληθυσμούel
dc.titleΊσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση ενηλίκων ευάλωτων ομάδων πληθυσμούel
dc.title.alternativeEqual opportunities in educating adult vulnerable groupsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαρκαλούσος, Πέτρος
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedPurpose: To explore equal opportunities for education of vulnerable groups of adults Method: The secondary research of the literature of vulnerable populations and equal educational opportunities. Specifically: examination of unskilled workers, linguistic and / or racial minorities, immigrants, unmarried mothers, functionally illiterate people, adults with learning or mobility difficulties, substance users, and released adults, as well as equal opportunities for education, in European and Greek contexts. Results: There are two fundamentally different approaches to measuring barriers. The choice of approach has far-reaching implications for the information collected, and consequently for policy recommendations. Research has shown that lack of interest is treated as part of all barriers while the logic is that barriers are created only when an expressed desire to participate has not been realized and then the goal is to find out what prevented participation. Conclusions: Research shows that a significant proportion of the population faces external barriers to learning. Similarly, psychological factors significantly affect the readiness of individuals to seek organized learning activities. Many people around the world did not want to study because they considered themselves quite literate. The literature shows that mood barriers are by far the biggest deterrent. Lack of interest often reflects a subjective rationality built around cultural property, identity and the context of one's life, especially with regard to work. In order to enroll individually in a course or training program, he must gain the belief that the study will positively affect his working condition and / or his quality of life. Participation for reasons other than work and / or improving the quality of life is foreign to the vision and identity of such individuals.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές