Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η διείσδυση του ελληνικού οίνου στις διεθνείς αγορές τον 21ο αιώνα ειδική περίπτωση της αμερικάνικης αγοράς

dc.contributor.advisorΠαρασκευόπουλος, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚατιφές, Ελευθέριος
dc.date.accessioned2022-05-03T09:24:31Z
dc.date.available2022-05-03T09:24:31Z
dc.date.issued2021-07-13
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2176
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2027
dc.description.abstractΟ αμπελοοινικός τομέας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την ανάπτυξη της εθνική και αγροτικής μας οικονομίας της χώρας μας. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια σημαντική διείσδυση του ελληνικού οίνου στις διεθνείς αγορές. Το γεγονός αυτό οφείλεται στις συντονισμένες προσπάθειες των οινοποιητικών επιχειρήσεων, στην προώθηση και προβολή του ελληνικού οίνου, με οριζόντια σχήματα, με ομαδικές δράσεις καθώς και μεμονωμένα. Η ποιοτική επανάσταση που έχει συντελεστεί στον ελληνικό οινικό κλάδο την τελευταία 20ετία, με τον εκσυγχρονισμό των οινοποιητικών μονάδων, το υψηλό επιστημονικό προσωπικό και την εφαρμογή νέων τεχνολογιών, έχει δημιουργήσει σημαντικό υπόβαθρο για την εξωστρέφεια και την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού οίνου στην εδραίωσή του επάξια στις διεθνείς αγορές. Η διείσδυση του ελληνικού οίνου στις διεθνείς αγορές, υποστηρίζεται από την δημιουργία «ταυτότητας» και εικόνας αξίας, την υψηλή ποιότητα, τον συνδυασμό των μοναδικών πλεονεκτημάτων της μακρόχρονης ιστορία του, των «γηγενών ποικιλιών» στα εξαιρετικά ηπειρωτικά και νησιωτικά αμπελοτόπια της χώρας μας καθώς και στον οινοτουρισμό, καθόσον αποτελεί τον καλύτερο πρεσβευτή της ελληνικής κουλτούρας και πολιτισμού. Σημαντική αγορά με μεγάλη προτεραιότητα για τις ελληνικές εξαγωγές αποτελούν οι Η.Π.Α. Η εμπεριστατωμένη μελέτη της αμερικανικής αγοράς οίνου, καταδεικνύει την στρατηγική προσέγγισης και εδραίωσης του ελληνικού οίνου σε αυτή. Η προώθηση και προβολή του οίνου στην Η.Π.Α. απαιτεί ισχυρά συλλογικά σχήματα, συλλογικές και συντονισμένες δράσεις από σοβαρές οινοποιητικές επιχειρήσεις του κλάδου.el
dc.format.extent111el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΟίνοςel
dc.subjectΑμερικάνικη αγοράel
dc.subjectΕλληνικός οίνοςel
dc.subjectΕξαγωγικό εμπόριοel
dc.titleΗ διείσδυση του ελληνικού οίνου στις διεθνείς αγορές τον 21ο αιώνα ειδική περίπτωση της αμερικάνικης αγοράςel
dc.title.alternativePenetration of Greek wines into the international wine market in the 21st century. The specific case of the US wine marketel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚουσίση, Ελισάβετ
dc.contributor.committeeΤσακίρης, Αργύριος
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Τροφίμωνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Επιστημών Οίνου, Αμπέλου και Ποτώνel
dc.description.abstracttranslatedThe wine sector is particularly important for the development of the national and our rural economy of our country. In recent years there has been a significant penetration of Greek wine in international markets. This is due to coordinated efforts of winemaking companies promotion and presentation of Greek wine, with horizontal shapes with group and individually actions. The quality revolution that has taken place in the Greek wine industry on last 20 years, with the modernization of wineries, the high scientific staff and the application of new technologies, has created important background for its extroversion and competitiveness of Greek wine in its well-established consolidation in international markets. The penetration of Greek wine in international markets is supported by creating "identity" and value image, high quality, combination of the unique advantages of its long history, of the “natives varieties "in the exceptional continental and island vineyards of our country as well as in wine tourism, as it is its best ambassador for the Greek culture and civilization. Us is an important market with high priority for Greek exports. A thorough study of the American wine market demonstrates strategy of approaching and consolidating Greek wine in it. The promotion and presentation of wine in the USA requires strong collective schemes, collective and coordinated actions by serious wineries industry companies.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές