Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι νέες δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού στις υπηρεσίες υγείας και κοινωνικής φροντίδας στον 21ο αιώνα και η συσχέτιση τους με την ποιότητα φροντίδας και την ποιότητα ζωής

dc.contributor.advisorΣαρρής, Μάρκος
dc.contributor.authorΜατσούκας, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2022-05-06T11:01:45Z
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2201
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2052
dc.description.abstractΟ κλάδος της υγειονομικής περίθαλψης αντιμετωπίζει συνεχώς πολυεπίπεδες και πολυδιάστατες προκλήσεις οι οποίες έχουν στρέψει την προσοχή των οργανισμών υγειονομικής περίθαλψης προς την ενίσχυση της ολιστικής ικανοποίησης του ασθενούς. Η ικανοποίηση των ασθενών θεωρείται ως μέτρο ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας των οργανισμών υγειονομικής περίθαλψης. Η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας είναι άυλη και πιθανότατα αναφέρεται στην συνάρτηση της αλληλεπίδρασης μεταξύ της θεραπείας που λαμβάνεται και των αντιλήψεων για τις εμπειρίες των υπηρεσιών. Ως εκ τούτου, η εμπειρία των ασθενών είναι ένας ευρέως χρησιμοποιούμενος δείκτης της ποιότητας των υπηρεσιών στην υγειονομική περίθαλψη και η εμπειρία των ασθενών αξιολογείται συνήθως μέσω της ικανοποίησης των ασθενών (Schneider et al., 1997). Οι λειτουργοί υγείας συντελούν ενεργά στην βελτίωση της εμπειρίας του ασθενούς και η πρόοδος της θεραπείας του σχετίζεται με την διάδραση της μεταξύ τους αναπτυσσόμενης σχέσης. Τα εφόδια των λειτουργών υγείας ως προς την επίτευξη της βέλτιστης ποιοτικής παρεχόμενης υγειονομικής φροντίδας αναφέρονται στις ακαδημαϊκές γνώσεις και στην κλινική εμπειρία, καθώς και στις ήπιες κοινωνικές δεξιότητες στην βιο-ψυχοκοινωνική προσέγγιση του ασθενή. Η αναπτυσσόμενη σχέση μεταξύ λειτουργού υγείας και ασθενούς, προσδίδει μια προστιθέμενη αξία στην εμπειρία του ασθενούς και ταυτόχρονα μια εμπλουτισμένη νέα γνώση από τον μετασχηματισμό της επιστήμης μέσω της αμφίδρομης διαδραστικής εμπειρίας των μερών αυτής της σχέσης. Επομένως, η ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας αναφέρεται συγχρόνως και στον τρόπο παροχής των υπηρεσιών (Tabrizi et al., 2009).el
dc.format.extent165el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΉπιες δεξιότητεςel
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel
dc.subjectΠοιότητα φροντίδαςel
dc.subjectΠοιότητα ζωήςel
dc.subjectΟργανωσιακή κουλτούραel
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel
dc.titleΟι νέες δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού στις υπηρεσίες υγείας και κοινωνικής φροντίδας στον 21ο αιώνα και η συσχέτιση τους με την ποιότητα φροντίδας και την ποιότητα ζωήςel
dc.title.alternativeThe new skills of human resources in health and social services in health and social care services in the 21st century and their relationship with quality of care and quality of lifeel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΓούλα, Ασπασία
dc.contributor.committeeΣούλης, Σωτήριος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση και Διαχείριση Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδαςel
dc.description.abstracttranslatedThe healthcare industry is constantly facing multi-level and multi-dimensional challenges that have turned the attention of healthcare organizations towards enhancing holistic patient satisfaction. Patient satisfaction is considered as a measure of the quality of health services provided by healthcare organizations. The quality of health services is intangible and most likely refers to the interaction between the treatment received and perceptions of service experiences. Therefore, patient experience is a widely used indicator of service quality in healthcare and patient experience is usually assessed through patient satisfaction (Schneider et al., 1997). Health workers actively contribute to improving the patient's experience and the progress of the patient's treatment is related to the interaction of the relationship that develops between them. Health workers' assets in terms of achieving optimal quality health care delivery refer to academic knowledge and clinical experience, as well as soft social skills in the bio-psychosocial approach to the patient. The developing relationship between health worker and patient infuses an added value to the patient's experience and at the same time an enriched new knowledge from the transformation of science through the two-way interactive experience of the participants in this relationship. Therefore, quality in health services refers concurrently to the way the services are delivered (Tabrizi et al., 2009).el
dcterms.embargoTerms6 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2022-11-05T11:01:45Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές