Οι νέες δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού στις υπηρεσίες υγείας και κοινωνικής φροντίδας στον 21ο αιώνα και η συσχέτιση τους με την ποιότητα φροντίδας και την ποιότητα ζωής
The new skills of human resources in health and social services in health and social care services in the 21st century and their relationship with quality of care and quality of life
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Ματσούκας, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2022-05Επιβλέπων
Σαρρής, ΜάρκοςΛέξεις-κλειδιά
Ήπιες δεξιότητες ; Ικανοποίηση ασθενών ; Ποιότητα φροντίδας ; Ποιότητα ζωής ; Οργανωσιακή κουλτούρα ; Ποιότητα υπηρεσιών υγείαςΠερίληψη
Ο κλάδος της υγειονομικής περίθαλψης αντιμετωπίζει συνεχώς πολυεπίπεδες και πολυδιάστατες προκλήσεις οι οποίες έχουν στρέψει την προσοχή των οργανισμών υγειονομικής περίθαλψης προς την ενίσχυση της ολιστικής ικανοποίησης του ασθενούς. Η ικανοποίηση των ασθενών θεωρείται ως μέτρο ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας των οργανισμών υγειονομικής περίθαλψης. Η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας είναι άυλη και πιθανότατα αναφέρεται στην συνάρτηση της αλληλεπίδρασης μεταξύ της θεραπείας που λαμβάνεται και των αντιλήψεων για τις εμπειρίες των υπηρεσιών. Ως εκ τούτου, η εμπειρία των ασθενών είναι ένας ευρέως χρησιμοποιούμενος δείκτης της ποιότητας των υπηρεσιών στην υγειονομική περίθαλψη και η εμπειρία των ασθενών αξιολογείται συνήθως μέσω της ικανοποίησης των ασθενών (Schneider et al., 1997).
Οι λειτουργοί υγείας συντελούν ενεργά στην βελτίωση της εμπειρίας του ασθενούς και η πρόοδος της θεραπείας του σχετίζεται με την διάδραση της μεταξύ τους αναπτυσσόμενης σχέσης. Τα εφόδια των λειτουργών υγείας ως προς την επίτευξη της βέλτιστης ποιοτικής παρεχόμενης υγειονομικής φροντίδας αναφέρονται στις ακαδημαϊκές γνώσεις και στην κλινική εμπειρία, καθώς και στις ήπιες κοινωνικές δεξιότητες στην βιο-ψυχοκοινωνική προσέγγιση του ασθενή. Η αναπτυσσόμενη σχέση μεταξύ λειτουργού υγείας και ασθενούς, προσδίδει μια προστιθέμενη αξία στην εμπειρία του ασθενούς και ταυτόχρονα μια εμπλουτισμένη νέα γνώση από τον μετασχηματισμό της επιστήμης μέσω της αμφίδρομης διαδραστικής εμπειρίας των μερών αυτής της σχέσης. Επομένως, η ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας αναφέρεται συγχρόνως και στον τρόπο παροχής των υπηρεσιών (Tabrizi et al., 2009).
Περίληψη
The healthcare industry is constantly facing multi-level and multi-dimensional challenges that have turned the attention of healthcare organizations towards enhancing holistic patient satisfaction. Patient satisfaction is considered as a measure of the quality of health services provided by healthcare organizations. The quality of health services is intangible and most likely refers to the interaction between the treatment received and perceptions of service experiences. Therefore, patient experience is a widely used indicator of service quality in healthcare and patient experience is usually assessed through patient satisfaction (Schneider et al., 1997).
Health workers actively contribute to improving the patient's experience and the progress of the patient's treatment is related to the interaction of the relationship that develops between them. Health workers' assets in terms of achieving optimal quality health care delivery refer to academic knowledge and clinical experience, as well as soft social skills in the bio-psychosocial approach to the patient. The developing relationship between health worker and patient infuses an added value to the patient's experience and at the same time an enriched new knowledge from the transformation of science through the two-way interactive experience of the participants in this relationship. Therefore, quality in health services refers concurrently to the way the services are delivered (Tabrizi et al., 2009).
Αριθμός σελίδων
165Σχολή
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών ΕπιστημώνΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΤίτλος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
Διοίκηση και Διαχείριση Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής ΦροντίδαςΓλώσσα
Ελληνικά
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Σχετικές εγγραφές
Προβολή εγγραφών σχετικών με τίτλο, συγγραφέα, δημιουργό και λέξεις-κλειδιά.
-
Αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας ως προς την ποιότητα βάσει της ικανοποίηση των χρηστών
Αλεξανδρίδου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-31)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση και αξιολόγηση της γενικότερης ικανοποίησης που λαμβάνουν οι χρήστες από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας, μέσω της διασφάλισης και βελτίωσης της ποιότητας ... -
Εκτίμηση κόστους πραγματοποίησης της χειρουργικής αντιμετώπισης βουβωνοκήλης με χρήση προσθετικού πλέγματος
Κατσαντώνη, Φωτεινή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04)Η συνεχής γήρανση του πληθυσμού και η εξέλιξη της βιοϊατρικής τεχνολογίας τις τελευταίες δεκαετίες, έχουν συμβάλλει στην παγκόσμια έκρηξη ζήτησης των υπηρεσιών υγείας και κατά συνέπεια του κόστους παροχής τους. Στις ... -
Η αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας ως προς την ποιότητα με βάση την ικανοποίηση των χρηστών του. Μελέτη περίπτωσης: Νοσοκομείο Ανδρέας Συγγρός
Βορρεάκου, Λεμονιά (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-01)Η οπτική των ασθενών θεωρείται ολοένα και πιο σημαντική κατά την αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους δημόσιους οργανισμούς υγείας, συμβάλλοντας στην επισήμανση των «μελανών» σημείων της υγειονομικής ...