Show simple item record

Μετασχηματιστική ηγεσία στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευση

dc.contributor.advisorYannas, Prodromos
dc.contributor.authorΓεωργιάδου, Αθηνά
dc.date.accessioned2022-05-09T07:18:03Z
dc.date.available2022-05-09T07:18:03Z
dc.date.issued2022-04-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2205
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2056
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί ο ρόλος της μετασχηματιστικής σχολικής ηγεσίας στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευση, ιδιαίτερα στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αναλυτικότερα διερευνάται, εάν η/ο διευθύντρια/ής μιας εκπαιδευτικής μονάδας, στην οποία εισέρχονται μαθητές με διαφορετική γλώσσα, εθνική, θρησκευτική ταυτότητα μέσα από το θεσμικό του/της ρόλο μπορεί με τα ηγετικά της/ου προσόντα, χαρίσματα και δεξιότητες, να προωθήσει τις αρχές και αξίες της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης ώστε να εξασφαλιστεί η αρμονική συμβίωση όλων των μελών που απαρτίζουν την εκπαιδευτική μονάδα.el
dc.format.extent117el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠολυπολιτισμικότηταel
dc.subjectΔιαπολιτισμικότηταel
dc.subjectΘρησκευτική ετερότηταel
dc.subjectΜετασχηματιστική ηγεσίαel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.titleΜετασχηματιστική ηγεσία στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeΤransformational leadership in the management of religious diversity in intercultural educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.committeeΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThe aim of this research is to investigate the role of transformational school leadership in the management of religious diversity in intercultural secondary education. More specifically, if the principal of an educational unit, which includes students with a different language, national and religious identity, can through his / her institutional role, and with his/her leadership skills and talents, promote principles and values of intercultural education, in order to ensure the harmonious coexistence of all the members that make up the educational unit.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές