Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμογή για κινητές συσκευές για την εκπαίδευση θεμάτων πληροφορικής στη Γ’ Λυκείου

dc.contributor.advisorΣγουροπούλου, Κλειώ
dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΤαπεινοπούλου, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2022-05-09T09:23:24Z
dc.date.available2022-05-09T09:23:24Z
dc.date.issued2022-02-24
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2209
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2060
dc.description.abstractΗ νέα γενιά εφήβων μαθητών, τα τελευταία χρόνια, δείχνει πως χρησιμοποιεί τους υπολογιστές, τα κινητά και το διαδίκτυο με ταχύτατους ρυθμούς. Οι νέες τεχνολογίες καθώς και η εκπαιδευτική πληροφορική έχουν επηρεάσει σημαντικά τη διδασκαλία. Μία από τις βαθύτερες αμφίδρομες σχέσεις που γνωρίζει ο άνθρωπος στη διάρκεια της ζωής του είναι η σχέση και το μοντέλο μαθητής - δάσκαλος. Πλέον υπάρχουν πάρα πολλά ψηφιακά εργαλεία και ψηφιακά παιχνίδια, όπου καθιστούν τη διδασκαλία πιο σύγχρονη και ενδιαφέρουσα και τη διευκολύνουν με τη χρήση τους. Ένα από τα εργαλεία αυτά είναι και το App Inventor. Η παρούσα διπλωματική εργασία περιγράφει μία εφαρμογή στο MIT App Inventor που μπορεί να βοηθήσει και να ενισχύσει μαθητές της Γ τάξης Γενικού Λυκείου κατεύθυνσης «Οικονομίας και πληροφορικής» σε ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο, «Συντακτικά και Λογικά λάθη». Τα λάθη, οι παρανοήσεις και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και πώς μία διαδραστική εφαρμογή μικρής διάρκειας λόγω της ηλικίας και του σκοπού της, μπορεί να δώσει μία ψυχολογική υποστήριξη, ενθάρρυνση, αλλά και ανάλυση και κατανόηση σημαντικών και κομβικών εννοιών.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΨηφιακή τεχνολογίαel
dc.subjectΨηφιακό εκπαιδευτικό υλικόel
dc.subjectΠληροφορική Γ’ Λυκείουel
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.titleΕφαρμογή για κινητές συσκευές για την εκπαίδευση θεμάτων πληροφορικής στη Γ’ Λυκείουel
dc.title.alternativeApplication for mobile devices for the education of IT subjects in the 3rd Lyceumel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΤζελέπη, Μαρία
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThe new generation of adolescent students, in recent years, shows that they use computers, mobile phones and the internet at a very fast pace. New technologies as well as educational informatics have significantly influenced teaching. One of the deepest two-way relationships that man knows during his life is the student-teacher relationship and model. There are now many digital tools and digital games, where they make teaching more modern and interesting and make it easier to use. One of these tools is the App Inventor. This dissertation describes an application in the MIT App Inventor that can help and support third grade students of "Economics and Informatics" in a very important chapter, "Syntactic and Logical Errors". The mistakes, misunderstandings and difficulties faced by students and how an interactive application of short duration due to its age and purpose, can provide a psychological support, encouragement, but also analysis and understanding of important and key concepts.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές