Εμφάνιση απλής εγγραφής

Παραδοσιακή και ψηφιακή αφήγηση. Η συμβολή τους σε μαθητές νηπιαγωγείου προ-νηπιακής ηλικίας

dc.contributor.advisorPsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.authorΛυμπεροπούλου, Ευθύμια
dc.date.accessioned2022-05-17T11:03:21Z
dc.date.available2022-05-17T11:03:21Z
dc.date.issued2022-05-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2251
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2102
dc.description.abstractΗ παιδαγωγική αξία του παραμυθιού είναι αδιαμφισβήτητη καθώς, διαχρονικά, μέσα από το παραμύθι επιτυγχάνονται παιδαγωγικοί, κοινωνικοί και διδακτικοί σκοποί. Το παραμύθι καλλιεργεί τη μητρική γλώσσα με πρακτικές αναδιήγησης και δραματοποίησης, διεγείρει τη φαντασία, αναπτύσσει τη δημιουργικότητα, επεκτείνει τη σκέψη και ωθεί το παιδί να αναπτύξει ποικίλες δυνατότητες. Κατά συνέπεια, ένα παιδί μέσω του παραμυθιού μαθαίνει πιο ευχάριστα και εποικοδομητικά. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη των επιδράσεων που προκαλεί ο τρόπος αφήγησης ενός παραμυθιού στην κατανόηση των παιδιών προ-νηπιακής ηλικίας (3,5-4 ετών). Πιο συγκεκριμένα, μέσω σύγκρισης της παραδοσιακής αφήγησης με την παρουσίαση μιας ψηφιακά σχεδιασμένης ιστορίας, με τη βοήθεια νέων τεχνολογικών μέσων (ψηφιακή αφήγηση), επιχειρούμε να μετρήσουμε τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσουν τα παιδιά από την κάθε μέθοδο.el
dc.format.extent81el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΨηφιακή αφήγησηel
dc.subjectΠαραδοσιακή αφήγησηel
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectΔια ζώσης εκπαίδευσηel
dc.subjectΠοιοτικές μέθοδοιel
dc.subjectΠανδημίαel
dc.titleΠαραδοσιακή και ψηφιακή αφήγηση. Η συμβολή τους σε μαθητές νηπιαγωγείου προ-νηπιακής ηλικίαςel
dc.title.alternativeTraditional narration and digital storytelling. Their contribution to pre-school studentsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.committeeΚυτάγιας, Χρήστος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThe educational value of the fairytale is indisputable as it has been proved over time that educational, social and didactic goals can be achieved through the fairytale. The fairytale cultivates the mother tongue through narration practices and dramatization, it stimulates the imagination, it develops creativity, it expands thinking and utilizes the potential of children. As a result, a child learns more enjoyably and constructively. The aim of this research is to study the effects of the way a story is told on the understanding of pre-school children (3.5-4 years old). More specifically, by comparing traditional storytelling with the presentation of a digitally designed story, with the help of new technological means (digital storytelling), we try to measure the benefits that children can derive from each method.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές