Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μέτρηση της απόδοσης ιστοσελίδων πανεπιστημίων μέσω αναλυτικών ιστού

dc.contributor.advisorKouis, Dimitris
dc.contributor.advisorDrivas, Ioannis C.
dc.contributor.authorΤσοπάνι, Στέισι
dc.date.accessioned2022-07-11T09:09:17Z
dc.date.available2022-07-11T09:09:17Z
dc.date.issued2022-07-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2433
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2273
dc.description.abstractΟι πανεπιστημιακές ιστοσελίδες αποτελούν την επίσημη αρχή ενημέρωσης και πληροφόρησης όλων των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας. Παράλληλα, το σύνολο των πληροφοριών που διαθέτουν χαρακτηρίζεται δυναμικό ανανεώνοντας συνεχώς το περιεχόμενο τους. Αυτά τα δύο σημεία αποτελούν σημαντικό κίνητρο για την ανάπτυξη ενός στρατηγικού μοντέλου μέτρησης και αξιολόγησης της απόδοσης τους, με απώτερο σκοπό τον ικανοποιητικό βαθμό πληροφόρησης των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας. Μέχρι πρότινος, η παρούσα ερευνητική δραστηριότητα έχει αναπτύξει μεθοδολογικές προσεγγίσεις ικανές να μετρήσουν την απόδοση των ιστοσελίδων ακαδημαϊκών ιδρυμάτων ως προς την ευχρηστία τους, καθώς και τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά. Ωστόσο παρόλες τις ερευνητικές προσπάθειες που έχουν γίνει ως τώρα, εντοπίζονται ορισμένα κενά, η κάλυψη των οποίων θα επέφερε μια πιο ολοκληρωμένη μέτρηση της απόδοσης τους. Ένα από τα βασικότερα σημεία που εντοπίζονται είναι η χρήση μικρού αριθμού μεταβλητών για την μέτρηση της απόδοσης σε ζητήματα ευχρηστίας αλλά και τεχνικών χαρακτηριστικών. Επιπλέον, σε πολλές περιπτώσεις το πλαίσιο της γενικής αξιολόγησης των πανεπιστημιακών ιστοσελίδων δεν διακατέχεται από την ανάλογη εσωτερική συνοχή και συνεκτικότητα των μεταβλητών που χρησιμοποιούνται. Με άλλα λόγια δεν εμφανίζεται κάποια συγκεκριμένη προσέγγιση που αποδεικνύει με ποσοτικοποιημένο τρόπο ότι οι μεταβλητές που χρησιμοποιούνται με σκοπό την αξιολόγηση των ιστοσελίδων είναι αντιπροσωπευτικές. Επιπροσθέτως σημειώνεται ότι μέχρι τώρα, δεν υπάρχει ερευνητική προσπάθεια που να υποδεικνύει την βαρύτητα της εκάστοτε μεταβλητής στην τελική αξιολόγηση που μπορεί να λάβει μια πανεπιστημιακή ιστοσελίδα. Τέλος, αναφέρεται ότι η ευρύτερη επιστημονική προσπάθεια προχωρά στην αξιολόγηση μεμονωμένων μελετών περίπτωσης. Αντίθετα, δεν εμφανίζεται κάποια προσπάθεια αξιολόγησης μεγάλου αριθμού πανεπιστημιακών ιστοσελίδων συνθέτωντας έτσι μια γενικότερη άποψη για την απόδοση τους.el
dc.format.extent59el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠανεπιστημιακές ιστοσελίδεςel
dc.subjectΠροσβασιμότηταel
dc.subjectΕυχρηστίαel
dc.subjectΒελτιστοποίησηel
dc.subjectΑπόδοση ιστοσελίδωνel
dc.subjectΑξιολόγηση ιστοσελίδωνel
dc.subjectΕπιμέλεια περιεχομένουel
dc.subjectΤαχύτητα ιστοσελίδωνel
dc.titleΜέτρηση της απόδοσης ιστοσελίδων πανεπιστημίων μέσω αναλυτικών ιστούel
dc.title.alternativeMeasuring university websites performance through web analyticsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeKapidakis, Sarantos
dc.contributor.committeeTriantafyllou, Ioannis
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedUniversity websites are the official source of information for all members of the academic community. At the same time, all the information they provide is characterized as dynamic, constantly updating their content. These two points are an important incentive for the development of a strategic model for measuring and evaluating their performance, with the ultimate goal of providing a satisfactory degree of information to members of the academic community. To date, the present research activity has developed methodological approaches capable of measuring the performance of academic institutions' websites in terms of their usability, as well as their technical characteristics. However, despite the research efforts that have been made so far, some gaps are identified, the coverage of which would lead to a more comprehensive measurement of their performance. One of the key points identified is the use of a small number of variables to measure performance in terms of usability as well as technical characteristics. In addition, in many cases the context of the overall evaluation of university websites is not possessed by the corresponding internal coherence and coherence of the variables used. In other words, there is no specific approach that proves in a quantified way that the variables used for the purpose of evaluating the websites are representative. In addition, it is noted that so far, there is no research effort to indicate the importance of each variable in the final evaluation that a university website can receive. Finally, it is reported that the broader scientific effort proceeds to the evaluation of individual case studies. On the other hand, there is no attempt to evaluate a large number of university websites, thus composing a more general view of their performance.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές