Εμφάνιση απλής εγγραφής

Καλές πρακτικές στη διαχείριση κρίσεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

dc.contributor.advisorSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.authorΤριάντη, Γεωργία
dc.date.accessioned2022-07-22T08:10:37Z
dc.date.available2022-07-22T08:10:37Z
dc.date.issued2022-07-21
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2619
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2459
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία ερευνήθηκαν οι Καλές Πρακτικές που χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με σκοπό την πρόληψη, τη διαχείριση και την ορθή αντιμετώπιση πιθανών κρίσεων στο σχολικό χώρο. Η έρευνα διεξήχθη με τη βοήθεια ερωτηματολογίου, στο οποίο απάντησαν 121 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Το 58% των ερωτηθέντων είναι ηλικίας 30-45 ετών και έχουν έτη προϋπηρεσίας από 10-19 χρόνια το 41%. Στην ερώτηση πόσο σημαντική θεωρούν τη βοήθεια του διευθυντή σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, το 36% έκρινε ως ‘αρκετά’ σημαντικό το ρόλο του. Στη συνεργασία μεταξύ γονέων και σχολείου σε κατάσταση κρίσης πιστεύει ‘πάρα πολύ’ το 40% των εκπαιδευτικών και στη συνεργασία κρατικών φορέων και σχολείου για την αντιμετώπιση μιας κρίσης πιστεύει ‘πάρα πολύ’ το 40% των ερωτηθέντων. Όσον αφορά τη σημαντικότητα της παρακολούθησης σεμιναρίων, δήλωσε το 36% των εκπαιδευτικών ότι τη θεωρεί ‘αρκετά’ αναγκαία. Το 48% των ερωτηθέντων θεωρεί τον εαυτό του έτοιμο στο να διαχειριστεί μια κρίση, ενώ μόλις το 7% δήλωσε ότι υπάρχει ομάδα διαχείρισης κρίσεων στο σχολείο τους. Σχέδιο Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση μιας κρίσης ‘πλήρες’ δήλωσε ότι έχει οργανώσει μόνο το 14% των ερωτηθέντων και σε ασκήσεις ετοιμότητας δήλωσε ότι έχει συμμετάσχει ‘πάρα πολύ’ μόνο το 17%. Από τα παραπάνω εμπειρικά ευρήματα συμπεραίνεται ότι ο συντονισμός για τη διαχείριση κρίσεων στην ελληνική σχολική πραγματικότητα δεν είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα και χρειάζονται ακόμα πολλές προσπάθειες για να καταλήξουμε σε επιθυμητό αποτέλεσμα.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΚαλές πρακτικέςel
dc.subjectΠρόβλεψηel
dc.subjectΣχέδιο ετοιμότηταςel
dc.subjectΔιαχείριση κρίσεωνel
dc.subjectΟμάδες διαχείρισης κρίσηςel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleΚαλές πρακτικές στη διαχείριση κρίσεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeCrisis management and good practice in primary educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeYannas, Prodromos
dc.contributor.committeePsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThis paper investigates Good Practices that are being followed by Greek teachers in Primary Education in order to prevent, manage and deal with potential crises in school. This paper was conducted with the aid of a questionnaire, in which took part 121 teachers of Primary Education. 58% of the responders are between 30- 45 years old and 41% of them work as teachers between 10-19 years. According to the question, how important is the support of the manager in a state of an emergency, 36% of the responders answered that the role of the manager is important “enough”. 40% of the responders believes “very much” in cooperation between parents and school, while 40% of them believes “very much” in cooperation between national body and school in order to be managed a school-crisis. 36% of the responders declared that the attendance of seminars is essential “enough”. 48% of the responders believe that they are prepared to manage a school-crisis, while only 7% of them declared that there is a crisis management team in their school. Only 14% of the responders answered that there is a “complete” readiness plan in their school and 17% of them declared that they have taken part in readiness exercises “very much”. According to the empirical evidence, it is assumed that crisis management in Greek Education is not in an adequate level and it has to be made a great deal of effort in order to come to a desirable result.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές