Μέτρηση της ικανοποίησης των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Εφαρμογή στα νηπιαγωγεία
Measuring teacher satisfaction in distance education during the COVID-19 pandemic: Application in kindergartens
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11400/2621/%ce%92%ce%95%20%ce%9c%ce%91%ce%a1%ce%99%ce%91%20-%ce%94%ce%99%ce%a0%ce%9b%ce%a9%ce%9c%ce%91%ce%a4%ce%99%ce%9a%ce%97.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Keywords
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση ; MUSA ; Ικανοποίηση εκπαιδευτικών ; Επαγγελματική ικανοποίηση ; Ικανοποίηση ; Νηπιαγωγεία ; Covid-19 ; Μέτρηση ικανοποίησηςAbstract
Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι μέτρηση της ικανοποίηση των εκ-παιδευτικών κατά την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρ-κεια της πανδημίας του Covid-19 και συγκεκριμένα των νηπιαγωγών. Η έρευνα της ικανοποίησης υλοποιήθηκε με τη βοήθεια της μεθόδου MUSA και τα δεδομένα αναλύθηκαν με το λογισμικό MUSA for windows και επικεντρώθηκε στα τρία κριτήρια: υπηρεσίες και περιεχόμενο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (ιι) συνθήκες εργασίας και (ιιι) επαγγελματικές σχέσεις.