Η Μουσική και η συμβολή της στη ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη βρεφών και νηπίων
Music and its contribution to psycho-emotional development of infants and toddlers
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Μαραγκουδάκη, Ευλαβία
Ημερομηνία
2022-02Επιβλέπων
Φώτη, ΠαρασκευήΛέξεις-κλειδιά
Εγκέφαλος ; Μουσική αγωγή ; Συναισθηματική νοημοσύνη ; Ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη βρεφών-νηπίωνΠερίληψη
Καθίσταται αναντίρρητο δεδομένο πως η μουσική γεννήθηκε σε ταυτόχρονη εξέλιξη και
εκφορά με τα πρώτα βήματα του ανθρώπου στον πλανήτη, προλειαίνοντας το έδαφος
με τους ηχητικούς φθόγγους της για την μετατροπή των άναρθρων κραυγών του
πρωτόγονου ανθρώπου σε έναρθρο λόγο.
Ειδικότερα, ο άνθρωπος με έμφυτα τα
μουσικά ανακλαστικά και αισθητήρια επιδόθηκε στο διαχωρισμό των απανταχού
φυσικών ήχων, τους οποίους μπήκε στη διαδικασία να αναπαράγει και να
μετασχηματίσει ευρηματικά ως τον λεγόμενο μουσικό λόγο. Και αυτό γιατί ο έναρθρος
λόγος υπό την μορφή του κατεξοχήν ηχητικού μέσου αδυνατεί να αποδώσει τα μέγιστα
στο ευρύτερο φάσμα των συνιστωσών αποχρώσεων των πάσης φύσεως συναισθημάτων
και ενδόμυχων σκέψεων του ανθρώπου.
Περίληψη
It becomes an undeniable fact that music was born in simultaneous evolution and
pronunciation with the first steps of man on the planet, paving the way
with her sonic thunderbolts about the transformation of his inarticulate screams
primitive man in an articulate discourse.
In particular, the human being with innate
musical reflexes and sensory was engaged in the separation of the ubiquitous
natural sounds, which he got into the process of reproducing and reproducing and
inventively transform as the so-called musical discourse. This is because the article
speech in the form of the predominantly sound medium is unable to perform to the maximum
in the widest range of the components of shades of all kinds of emotions
and innermost thoughts of man.