Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το ψηφιακό μάρκετινγκ τον καιρό της πανδημίας: απόψεις καταναλωτών

dc.contributor.advisorΤομάρας, Πέτρος
dc.contributor.authorΡήγας, Νικόλαος
dc.date.accessioned2022-08-22T12:05:34Z
dc.date.available2022-08-22T12:05:34Z
dc.date.issued2022-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2785
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2625
dc.description.abstractΤο ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεγάλο εμπορικό αντίκτυπο στην επιχείρηση και είναι οικονομικά αποδοτικό. Επιπλέον, η τεχνολογία είναι τόσο ισχυρή που έχει τη δυνατότητα να αναζωογονήσει την οικονομία παρέχοντας τεράστιες ευκαιρίες σε επιχειρήσεις και κυβερνήσεις να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά. Η μελέτη των στάσεων και των απόψεων των καταναλωτών, των προτιμήσεων και των προθέσεών τους είναι κομβικής σημασίας για την ανάπτυξη του ψηφιακού μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση της επίδρασης των παραγόντων που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά εν μέσω της πανδημίας Covid-19, η συχνότητα και τα είδη αγορών που πραγματοποιούνται διαδικτυακά εν μέσω κρίσης καθώς και οι λόγοι που επηρεάζουν τις αποφάσεις των διαδικτυακών αγορών. Πραγματοποιήθηκε έρευνα σε 129 καταναλωτές με ειδικά διαμορφωμένο δομημένο ερωτηματολόγιο. Οι συμμετέχοντας δήλωσαν ότι δεν έκαναν αύξηση χρήσης του διαδικτύου για τις αγορές τους κατά την πανδημία COVID -19. Διαπιστώθηκε μικρή επίδραση των παραγόντων που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά εν μέσω της πανδημίας COVID -19. Οι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν διαδικτυακές αγορές κυρίως μέσω ιστοσελίδων ενώ κύριος προτρεπτικός παράγοντας είναι η ευκολία εύρεσης προϊόντων μέσω της ιστοσελίδας σε συνδυασμό με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Επίσης, ιδιαίτερη βαρύτητα για τις δικτυακές αγορές έχουν η μεγάλη ποικιλία επιλογής προϊόντων και υπηρεσιών και οι συστάσεις από άλλους χρήστες.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠανδημίαel
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectDigital marketingel
dc.subjectCovid-19el
dc.titleΤο ψηφιακό μάρκετινγκ τον καιρό της πανδημίας: απόψεις καταναλωτώνel
dc.title.alternativeDigital marketing during Covid-19: Customers’ perspectivesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.committeeΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedDigital marketing has a great commercial impact on the business and is cost effective. In addition, technology is so powerful that it has the potential to revitalize the economy by providing huge opportunities for businesses and governments to operate more efficiently. Studying the attitudes and perceptions of consumers, their preferences and intentions is crucial for the development of digital marketing. The purpose of this study was to investigate the impact of factors influencing consumer behavior during the Covid-19 pandemic, the frequency and types of online shopping in the midst of a crisis, and the reasons that influence online shopping decisions. A survey was conducted on 129 consumers with a specially designed structured questionnaire. Participants said they did not increase internet usage for their purchases during the COVID-19 pandemic. A small effect of the factors influencing consumer behavior was found during the COVID-19 pandemic. Consumers seem to prefer online shopping mainly through websites while the main motivating factor is the ease of finding products through the website in combination with the availability of products. Also of particular importance for online shopping are the wide variety of product and service choices and recommendations from other users.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές